בזמן שברק אברמוב החליט להוציא את שחקניו לחל"ת, בעלי הקבוצות בליגת העל הגיעו לנוסחה מוסכמת בנוגע לקיצוץ בשכר השחקנים. כזכור, אם לא יהיה מקרה קיצון, המשחקים צפויים להתחדש בעוד שלושה שבועות לפעילות.
על פי ההסכם, שכרם של שחקנים שמרוויחים עד 18 אלף שקל ברוטו בחודש לא יופחת בחודשיים הקרובים. לעומת זאת, שחקנים שמרוויחים למעלה מסכום זה, יופחת משכרם 25 אחוז. על פי התכנון, בסיום העונה יוגש להתאחדות לכדורגל דו"ח כספי של כל אחת מהקבוצות, ועל פי זה יחזירו הבעלים לשחקנים את הסכומים שיקוצצו בחודשים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
מודר מהשיחות. ברק אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
מדובר בהסכמה שנעשתה ללא בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב וגם ללא האיש החזק במ.ס אשדוד, ג׳קי בן זקן. השניים הם היחידים שדוחפים לא לחדש את משחקי ליגת העל, זאת בעוד שאר הקבוצות - כולל הגדולות - מסכימות למהלך. כעת, צפויות להתקיים שיחות עם ארגון השחקנים והשחקניות, שם אמורים להביע הסכמה למתווה.
אברמוב מודר מאותן שיחות במהלכן הגיעו הבעלים להסכם על הקיצוץ בשל הכעס כלפיו בגין ההחלטה להוציא את שחקני בית"ר ירושלים לחל"ת. המהלך נתפס בעיניהם כחד צדדי ומתריס.

שחקני בית"ר הוצאו רשמית לחל"ת

בתוך כך, שחקני בית"ר ירושלים קיבלו היום (שישי) מכתבים רשמיים, חתומים על ידי המנכ"ל כפיר אדרי, בהם נכתב כי הקבוצה מוציאה אותם לחופשה ללא תשלום מ-1 בנובמבר עד ה-30 בנובמבר בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". בהודעה שנמסרה לשחקנים נכתב כי "יכול ותקופה זו תתקצר ולחילופין, תוארך, בהודעה שתועבר אליך מבועד מועד בהתאם להתפחות הלחימה ונסיבותיה, אשר כרגע לא ניתן לצפותן".
אתמול הודיע הבעלים, ברק אברמוב, על החלטתו להוציא את השחקנים לחל"ת לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה בנוגע לסכומים שיקוצצו משכרם.
2 צפייה בגלריה
המכתב שבישר לשחקני בית"ר על הוצאתם לחל"ת
המכתב שבישר לשחקני בית"ר על הוצאתם לחל"ת
המכתב שבישר לשחקני בית"ר על הוצאתם לחל"ת