חרדת נטישה: במכבי חיפה טרודים מכך שיותר ויותר שחקנים בכירים מעוררים עניין מעבר לים. אצל האלופה מקווים שלא יגיעו הצעות רשמיות, שיגרמו לשחקנים הבכירים לפזול לאפשרות של עזיבה.
אחד מאותם שחקנים הוא מוחמד אבו פאני, שמכוון לחו"ל ומרגיש שזה הזמן הנכון מבחינתו לעזוב ולהתחיל בקריירה אירופית. חיפה קיבלה אומנם הצעות רשמיות עבור הקשר אך הן עדיין לא מתקרבות לדרישות של הקבוצה, שמעוניינת לקבל עבורו לפחות 1.5 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
אבו פאני וסבע
אבו פאני וסבע
הצעות מפתות. אבו פאני וסבע
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
מוכנים לשלם את תג המחיר שלו. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
עומר אצילי מעורר עניין בדובאי וביפן. על פי גורמים המקורבים לשחקן, הקבוצות שמעוניינות בשירותיו מוכנות לשלם את תג המחיר שלו, שעומד על כשני מיליון אירו. בחיפה מאוד חוששים מעזיבה של שחקן העונה ומלך השערים בשתי העונות הקודמות, ומקווים מאוד שיחליט להישאר.
דיא סבע בוחן אופציות באמירויות ובטורקיה באמצעות סוכניו ויכול לעזוב ללא תמורה במידה ויקבל הצעה מאחת הליגות האלה. דולב חזיזה לא להוט לעזוב אך הצעה כספית גבוהה תסלול את דרכו לעבר החלום האירופאי.
גל אלברמן והמאמן מסאי דגו ממשיכים לעבוד על בניית הסגל כאשר השניים בוחנים החתמת שחקנים יהודים שיכולים להגיע ולא לתפוס משבצת של זר. השוער ג'וש כהן נוטה להמשיך לעונה נוספת בקבוצה ובכך פותר הרבה כאב ראש לצוות המקצועי.
עמיר נוסבאום אמור להתמנות למאמן קבוצת הנוער של המועדון ויחליף את מסאי דגו. קבוצת הנוער זכתה בעונה החולפת באליפות והפסידה בגמר הגביע לעירוני קריית שמונה.