כבר במעמד החתימה בהפועל ת"א היה ברור ליוסי אבוקסיס כי שני השחקנים הזרים הבכירים של הקבוצה, חוסה רודריגס ואלן אוז'בולט, לא יהיו חלק מהסגל שיעמוד לרשותו. אך בזמן שהקשר הספרדי עוזב בלחץ משפחתו ומתוך הבנה הדדית, המקרה של החלוץ הסלובני הצליח לעורר כעס בקרב אנשים המועדון, שהגדירו את התנהלותו כ"דו פרצופית".
מעברו הצפוי של אוז'בולט לגורניק זאבז'ה הפולנית עורר כעס רב בקרב אוהדי הקבוצה, שמשוכנעים כי ההנהלה עושה הכל כדי להיפטר מהשחקן. עם זאת, בקבוצה טוענים כי ההפך הוא הנכון, וכי עזיבתו של השחקן כוונה על-ידי סביבתו הקרובה.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א אלן אוז'בולט
שחקן הפועל ת"א אלן אוז'בולט
אימונים בלבד. אוז'בולט
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
 חן סול
 חן סול
"פגיעה ברמה האישית". סול
(צילום: עוז מועלם)
לדברי גורמים בהפועל ת"א, עם פרוץ המלחמה הצביע נציגו של אוז'בולט על פרצה בחוזה ודרש לשחררו לאלתר. בקבוצה השיבו כי השחרור ייעשה בהתאם להצעות שיוגשו עבור השחקן. לדברי אנשי המועדון, הם לא אהבו פרסומים שלפיהם החלוץ כלל לא נמצא בתוכניות של הקבוצה. בקבוצה אף אומרים כי אוז'בולט "ניסה להציג את עצמו כקורבן, באמצעות פוסטים שפירסם ברשתות החברתיות – והסית נגד אנשי המועדון". השיא מבחינת ראשי הפועל ת"א היה כשהחלוץ סירב ללחוץ את ידו של המאמן הקודם, בורחה למה, באחד ממשחקי הקבוצה.
בשבוע שעבר פירסם אוז'בולט פוסט שבו כתב כי "זאת פריבילגיה לשחק עבור מועדון כמו הפועל ת"א", ואף הוסיף כי יהיה מוכן אפילו לקצץ בשכרו על מנת להישאר – הודעה שהגבירה את הלחץ על ההנהלה מצד האוהדים. "אלמלא ההתנהלות שלו והדרישה הבלתי מתפשרת לעזוב, הוא גם היה נשאר", אמרו שם.
המנהל המקצועי חן סול אף התייחס לסוגיית אוז'בולט במהלך מסיבת העיתונאים אתמול (רביעי), שבה הוצג המאמן החדש יוסי אבוקסיס. "צריך לדעת שלהיות חלק מהפועל ת”א זה אומר משהו ומייצג משהו", אמר. "ברגע שעוברים על הערכים האלה קשה לנו מאוד לקבל את זה. יש קווים אדומים שמבחינתנו אי אפשר לעבור. ראיתי את הפוסט שלו, שזו פריבילגיה להיות פה. הוא אמר שהמועדון לא רוצה להשאיר אותו – אין דבר שיותר הפוך מזה. השחקן עשה פה כמה מהלכים שפגעו בנו ברמה האישית. לא רק בי ולא רק בשחקנים, זה דבר שלא עושים. אני רוצה לשמור עליו ולכבד אותו אפילו שאני לא מסכים עם מה שעשה.
"אלן חיפש הצעות בחוץ, וכשראה שהן לא תואמות את רצונו אז היחס שלו לעזיבה השתנה. אין בעיה לעזוב, זה בסדר, וכשמישהו רוצה אנחנו מאפשרים, אבל אני לא מוכן לקבל שחקן שמתנהל כפי שהוא התנהל. עם כל הכבוד לאלן, המועדון יותר גדול ממנו. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. אוז'בולט לא יישאר אחרי החלון הזה בהפועל ת"א".
בינתיים כבר החתימו בקבוצה את החלוץ הגמבי, בובקאר טמבדאו, תמורת 200 אלף אירו שישולמו לפאידה לינמיקונד האסטונית.