הכוכב האדום בלגרד לוחצת על ברק בכר לחתום בקבוצה בהקדם. המטרה של אלופת סרביה היא שהמאמן הישראלי יסגור במועדון על סוף החודש הקרוב.
בכר, שכבר נראה לכולם כי הוא צפוי לעזוב את מכבי חיפה בקיץ, אמור להיפגש בימים הקרובים עם נשיא המועדון יעקב שחר, ולהגיע להסדר. זאת לאור העובדה כי המאמן תחת חוזה בחיפה לעוד שנתיים. אם וכאשר, הכוכב האדום תפצה את מכבי חיפה בכ-2 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ייפגש עם שחר בימים הקרובים. בכר
(צילום: עוז מועלם)
בשבת הכוכב האדום תארח את באצ'קה השנייה ואם תשיג אפילו תיקו, היא תזכה באליפות סרביה, שישה מחזורים לפני סיום העונה. אליפות תבטיח לקבוצה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.
בכר בן ה-43 כבר נמצא בדרך הבטוחה לזכייה באליפות שישית בליגת ליגת העל כמאמן (שלוש עם הפועל באר-שבע ושלוש עם מכבי חיפה), ובארון התארים שלו ניתן גם למצוא את גביע המדינה (בו זכה עם עירוני קריית שמונה בעונת 2013/14), שני גביעי טוטו, ושלושה תארי אלוף האלופים. העונה הוא עלה עם מכבי חיפה לליגת האלופות, בפעם השלישית בתולדות המועדון.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ההכרזה מתקרבת? בכר
(צילום: אלעד גרשגורן)
מי שצפויים לחבור אל בכר, אם וכאשר יחתום בכוכב האדום, הם עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמן השוערים גיא וייזינגר. בכל מקרה, בכר נמצא בעיצומן של ההכנות למשחק הקבוצה ביום שני מול מ.ס אשדוד. חיפה מוליכה ב-7 נקודות על פני באר-שבע ותרצה כמובן להגדיל עוד יותר את הפער בפסגה.
פורסם לראשונה: 11:57, 18.04.23