במכבי ת"א מרוצים לאחר ה-0:2 אתמול (חמישי) בחוץ על פטרוקוב במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, ששלח את הקבוצה לשלב הבא עם 0:5 בסיכום הכללי. הקבוצה של רובי קין תתארח בחמישי הבא מול אא"ק לרנקה בקפריסין ובשבוע שלאחר מכן תארח בבלומפילד את הגומלין, כשהמטרה הברורה של הצהובים שצפויים להיות מדורגים גם בפלייאוף של המפעל, להגיע הפעם לשלב הבתים.
"הצעירים הוכיחו שמגיעים להם לקבל הזדמנות", אמר רוי רביבו. "עשינו היסטוריה אחר היסטוריה עם הנבחרות הצעירות בקיץ, ואנחנו רוצים להמשיך ולטפח את הכדורגל הישראלי". המגן הצעיר פתח אמש, ושמר יחד עם הקבוצה שלו על רשת נקיה, כשהיא ספגה שער אחד בשלושת משחקיה הרשמיים עד כה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(מתוך האתר הרשמי של מכבי ת"א)
"מאוד מרגש אותי לפתוח בהרכב של מכבי ת"א", המשיך רביבו. "באסיפה לפני המשחק רובי אמר לי שייתן הזדמנות ובסוף הוא נתן לי. ברגע שראיתי את ההרכב רציתי שישרקו לפתיחה. מהמשחק הזה אני לוקח בין היתר שהייתי צריך לכבוש את השער האחרון אבל שמח שדור פרץ כבש. היינו צריכים לנצל עוד הזדמנויות. עכשיו חושבים הלאה. אנחנו לעולם לא מסתפקים רוצים עוד. במכבי ת"א נלחמים לא רק על ההרכב אלא להיות בסגל. קבלת הפנים של הקהל הייתה מטורפת. קיבלו אותי ואת דור תורג'מן יפה ולא ציפיתי לזה".
במסגרת הרוטציה החליט רובי קין לפתוח גם את דרק לוקאסן וג'ורג'ה יובאנוביץ' שמעוניין לעזוב לאירופה, יחד עם גבי קניקובסקי. "אנחנו מרוצים מהתוצאה ומהעפלה כמובן", אמר קין לאחר הניצחון של קבצתו. "ידענו שזה משחק שיהיה שונה וזה עוד משחק ללמוד ממנו במיוחד שאנחנו מבינים שבליגה שלנו בישראל יהיו לנו משחקים דומים ונצטרך למצוא את הדרכים גם לפתוח את המערכים הסגורים וגם לשחק בסבלנות".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דור פרץ עם רוי רביבו
שחקן מכבי ת"א דור פרץ עם רוי רביבו
"הייתי צריך לכבוש, אבל אני שמח שהוא כבש". רוי רביבו מברך את דור פרץ
(מתוך האתר הרשמי של מכבי ת"א)
עוד הוסיף האירי: "לא מבקיעים תמיד בדקות הראשונות של המשחק. 8 הדקות האחרונות היו בדיוק על פי תוכנית המשחק שלנו – לשחק בשתי נגיעות ולהניע את הכדור מהר. ידענו שהם ישחקו מאחור וכשמחזיקים בכדור יותר מידי אז זה קל ליריבות לסגור אותך. אני חושב ששרן שיחק נכון בסיטואציה הזו וכך השגנו את השערים. 5 שערים בשני משחקים עם הרבה הזדמנויות ולא לספוג זה סה"כ תוצאה טובה".
על החודש שלו במכבי ת"א: "היום אני יודע יותר על המועדון. אני שמח שהייתה לי ההזדמנות לראות הרבה שחקנים משחקים בחודש שאני כאן. לתת לשרן ייני ולעידו שחר לשחק זה לא פחות חשוב כי בסופו של יום כדורגל זה לא משחק אינדיבדואלי אלא קבוצתי ואתה לא יכול לשחק בשביל עצמך אלא בשביל הקבוצה. כולם הרגישו חלק ממה שאנחנו רוצים לעשות ומהמטרות שלנו. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהם יקבלו הזדמנויות והם קיבלו. בשלושת המשחקים האחרונים ראינו הרבה שחקנים וזה טוב בשבילי ואני אמשיך לעודד אותם. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".