מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן פירסם היום (חמישי) את סגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים הקרובים במוקדמות היורו. הראשון והמשמעותי מבין השניים יתקיים בשבת הבאה מול רומניה, בבוקרשט, וביום שלישי שלאחר מכן נגד בלארוס בבית.
ביום שני צפויה הנבחרת להתכנס לקראת צמד המשחקים כאשר כפי שנחשף ב-ynet סתיו למקין ודור תורג'מן קיבלו זימון בכורה לסגל והם מצטרפים לאוסקר גלוך ורוי רביבו, כך שלנבחרת הנוער יש ייצוג של ארבעה שחקנים בסגל של הנבחרת הבוגרת.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת הנוער של ישראל סתיו למקין
שחקן נבחרת הנוער של ישראל סתיו למקין
זימון ראשון לסגל הבוגרת. למקין
(Hector Vivas/Getty Images)
גדי קינדה מספורטינג קנזס סיטי מה-MLS חזר לסגל אחרי שהתאושש מהפציעה הקשה שעבר, כשנציג נוסף מארה"ב הוא תאי בריבו שחתם לאחרונה בפילדלפיה יוניון. מי שאיבד את מקומו בסגל הוא רז שלמה, שטרם שיחק מאז שהצטרף ללובן הבליגת.
מי ששוב לא ייכלל בסגל הוא חלוץ מכבי ת"א, ערן זהבי, שכבש הקיץ תשעה שערים בכל המסגרות. למרות המסרים שהועברו על ידי מקורביו בימים האחרונים, בנבחרת ישראל בכלל לא מתעסקים בסאגה של זהבי וזימון שלו לסגל לא היה כלל על הפרק.
"מקורבים יכולים להעביר מסרים, התקשורת יכולה לייצר דיונים, אנחנו בכלל לא מתעסקים בזה, רק במי שחלק מהסגל וזהבי לא חלק ממנו, זה לא משהו שישתנה". הסבירו גורמים בכירים בנבחרת ישראל. "אנחנו מסתדרים עם מה שיש - ועם זה נגיע ליורו".

הסגל המלא:

שוערים: עומרי גלזר , דניאל פרץ ויואב ג'רפי.
הגנה: מיגל ויטור, שגיב יחזקאל, אופיר דוידזאדה, רוי רביבו, אלי דסה, סתיו למקין ושון גולדברג.
קישור: אוסקר גלוך, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני, דור פרץ, נטע לביא, גדי קינדה, מחמוד ג'אבר ורמזי ספורי.
התקפה: ליאל עבדה, תאי בריבו, דין דוד, מנור סולומון, שון וייסמן ודור תורג'מן.