אחרי פתיחת עונה רעה, שהמשיכה גם אחרי החזרה מפגרת המלחמה, בהפועל באר-שבע מתחילים לנשום לרווחה. הקבוצה אליניב ניצחה אתמול (שלישי) 0:2 את הפועל חדרה, המשיכה במגמת ההתאוששות והצליחה לחבר לראשונה העונה שלושה ניצחונות רצופים. אנטוניו ספר המשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם והצטיין עם שער ובישול לגיא בדש.
"זה היה משחק שלישי בשבוע מאוד אינטנסיבי", אמר אליניב ברדה בסיום. "היה לנו חשוב להמשיך את המומנטום החיובי. הכי חשוב לי שנמשיך להשתפר ממשחק למשחק כמו בחמישה-שישה משחקים אחרונים. שיחקנו כדורגל שקט עם מסירות קצרות כדי לייצר מצבים, זה היה בשלבים רבים טוב היום, אבל בחלק מהזמן נראינו פחות טוב. היה מאוד מאוד חשוב לשמור על שער נקי".
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
מתחילים לחזור לעצמם. שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
(צילום: דניאל כהן)
הניצחון על חדרה העלה אותה זמנית לפחות למקום השלישי בטבלת הליגה, המקום אליו היא מכוונת. עם זאת, במועדון מבירת הנגב נשארים עם רגליים על הקרקע ומבינים שלמרות המומנטום החיובי היכולת שהם מציגים עדיין לא מספיקה.
ברדה התייחס לשיפור של הקבוצה: "החזרה מפגרת המלחמה פגעה בנו, המומנטום היה לרעתנו. הפסדנו משחקים חשובים בדקות האחרונות ומשחקים שהיו שיוויוניים הלכו ליריבה. האמנתי, כי אני מכיר את השחקנים שלי ואת הצוות שלי. לא חושב שזה הכדורגל הכי טוב שהקבוצה יכולה להציג, אנחנו רוצים לחזק עוד את הקבוצה ולמצוא שחקנים שישדרגו אותנו".
המצטיין אתמול היה, כאמור, אנטוניו ספר. בתחילת העונה עוד הייתה מחשבה להשאיל את הקשר הרומני, אך כעת נראה שהוא מתחיל להרגיש בבית וגם מחזיר על המגרש כשהוא כובש מחזור שני ברציפות, וגם היה שותף לשער השני במשחק של גיא בדש, שגם מציג יכולת טובה במחזורים האחרונים.
בדש התייחס לשער שכבש: "היה גול יפה. אני מתאמן על זה באימונים הרבה ואני שמח שזה הגיע גם במשחק. התחלנו את העונה בצורה קצת מקרטעת ונתנו יותר מידי מתנות. איבדנו הרבה נקודות בהתחלה ואני שמח שזה מתחיל להתחבר לאט לאט".
בבאר-שבע מתכננים להתחזק בחלון ההעברות ומעוניינת להתבסס בעיקר על שחקנים חופשים. במועדון מחפשים לחזק את החלק הקדמי, זאת כשתומר חמד צפוי לעזוב. במועדון רוצים לחזק גם את חוליית ההגנה כששמותיהם של אור דדיה ומתן בלטקסה עלו.