בכר: "השוק הישראלי לא מספיק איכותי"
(באדיבות ONE)
במכבי חיפה זוכרים היטב את ה-18 בספטמבר 2022. אז הקבוצה התארחה בטדי וספגה 3:0 משפיל במיוחד מהפועל ירושלים - אחד משני ההפסדים היחידים שלה העונה בליגת העל. הערב (ראשון, 20:30), כשהיא מחזיקה ברצף של 10 ניצחונות, החבורה של ברק בכר רוצה להשיג מיני-נקמה על הקבוצה המפתיעה של זיו אריה, הפעם בסמי עופר.
העובדה שמכבי ת"א תשחק מחר מול בית"ר ירושלים והמפגש של הפועל באר-שבע מול סכנין נדחה, תאפשר לחיפה - במידה והיא תנצח - להגדיל את הפער הערב בפסגה ל-9 נקודות. ועל הדרך לשבור את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון, שעומד כעת על 10.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה
בונים על ניצחון נוסף. דוד ואצילי
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ילחיץ את מכבי ת"א ובאר-שבע? בכר
(צילום: עוז מועלם)
"זה תלוי בנו, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו", אמר גורם במועדון. "אנחנו צריכים לעשות את העבודה וכל השאר לא מעניין. ניצחון יגדיל את הפער, אבל גם עשוי להלחיץ את מכבי ת"א ובאר-שבע" . בכר צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים עם עבדולאי סק, דילן בטובינסיקה ושון גולדברג, כאשר סאן מנחם ורז מאיר יפתחו באגפים.
מי שצפוי לקבל את הקרדיט בחוד הוא דין דוד ולא פרנטצי פיירו. דולב חזיזה ועומר אצילי ימשיכו בקישור ההתקפי, עלי מוחמד ונטע לביא, שזה עשוי להיות משחקו האחרון בירוק בסמי עופר, בקישור האחורי. אוהדי חיפה מתכוונים מופע עידוד ללביא שצפוי להיפרד הערב מהמגרש הביתי.
3 צפייה בגלריה
הראל שלום שחקן הפועל ירושלים
הראל שלום שחקן הפועל ירושלים
כך זה נראה בפעם האחרונה שהפועל ירושלים פגשה את מכבי חיפה בליגת העל
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הקהל הירוק שוב ימלא הערב את סמי עופר, למרות מזג האוויר הסוער, ו-28 אלף צופים צפויים להיות ביציעים.