פחות משבוע לאחר הזכייה בגביע המדינה, בית"ר ירושלים כבר עובדת לקראת העונה הבאה. הצהובים-שחורים הודיעו היום (ראשון) כי החליטו לממש את האופציות על השוער מיגל סילבה ועל המגן השמאלי גרגורי מורוזוב, ואלה ישחקו בקבוצה גם ב-2023/24.
תחילה התלבטו בקבוצה של יוסי אבוקסיס לגבי עתידו של השוער הפורטוגלי, שהגיע בינואר האחרון ושידרג משמעותית את הקבוצה, כולל הצטיינות בגמר מול מכבי נתניה בשבוע שעבר בסמי עופר. סילבה גם התאקלם מצוין חברתית בבית וגן, אבל הרצון לפנות מקום לזר נוסף בעונה הבאה, גרם לצוות המקצועי לשקול החתמת שוער ישראלי - מה שכאמור לא קרה בסוף.
1 צפייה בגלריה
מיגל סילבה
מיגל סילבה
נשאר. מיגל סילבה
(צילום: עוז מועלם)
בהודעה רשמית מטעם המועדון לאחר מימוש האופציה נכתב: "השניים, אשר נכנסו והשתלבו בבית”ר בצורה מיטבית, הוכיחו כי הם ראויים למימוש האופציה לאחר היכולת המצוינת שהציגו מאז הגיעו אל המועדון בחודש ינואר". גם מורוזוב וגם סילבה ערכו 15 הופעות במדי בית"ר ירושלים.
בנוסף לשניים, הקבוצה הודיעה היום רשמית כי גם ההחלטה לממש את האופציה על החלוץ פרד פריידי מומשה, כל זאת כשטרם ידוע האם יון ניקולאסקו אכן יעזוב את המועדון. מי שעזב הוא הבלם סרגיי בורודין שהוחלט שלא להשאיל אותו לעונה נוספת מקראסנודאר, כשגם איליי מדמון ישוב לבאר-שבע.
פורסם לראשונה: 07:54, 28.05.23