מכבי חיפה תארח ביום שני את בני סכנין למשחק הליגה הראשון מאז פגרת המונדיאל, ובקרב האלופה מקווים להמשיך במומנטום החיובי בו החזיקו לפני היציאה לפגרה, ולהמשיך במסלול הניצחונות מגביע הטוטו וגביע המדינה. הקבוצה של ברק בכר יצאה לפגרה עייפה מאוד בעקבות עומס משחקים בליגת האלופות ועם לא מעט פצועים, אך מסתבר שהחודש הזה לא בדיוק עזר לירוקים, שחזרו מהפגרה עם יותר פצועים מאשר כשיצאו. לקראת המשחק, ערכה האלופה מסיבת עיתונאים בהשתתפות ברק בכר ורז מאיר.
על מצב הפצועים, אמר בכר: "דולב (חזיזה) עבר פציעה יותר מורכבת ממה שחשבו, הוא עבר פעם ניתוח של רצועה צולבת ולקחו לו גיד ויש לו קרע קטן שקצת הסתבך. אני מעריך שבשבוע הבא הוא יחזור, אבל לפעמים מעריכים דברים וזה דינמי ולא מדע מדוייק. אני מעריך שכבר במשחק הבא כולם יעמדו לרשותנו מלבד סונדגרן, פודגוראנו וג'אבר". בכך, אישר בכר שצ'ארון שרי ושון גולדברג חזרו לכשירות.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
"אני ביחסים טובים עם ההנהלה". בכר
(צילום: AFP)
על עתידו במועדון: "זה לא הזמן להתעסק בזה. יש לי חוזה לעוד שנה, אני לא סובל פה, אני נהנה מכולם. אני לא רוצה לפרט, אני ביחסים טובים עם ההנהלה ונמצא איתם בשיחות כל הזמן. כשיהיה מה להודיע, נודיע".
רז מאיר הוסיף: "אני מרגיש בכושר טוב, מתאושש ממחלה ורוצה להמשיך בכושר הטוב מלפני הפגרה. אנחנו אוהבים לשחק כדורגל התקפי, במיוחד בבית, אנחנו לא מסתכלים על החיסורים של היריבה אלא מרוכזים בעיקר בעצמנו. המטרה היא להבקיע שער מהיר, אבל נראה איך המשחק התפתח".
ג'וש כהן, דולב חזיזה, נטע לביא, מחמוד ג'אבר ודילן בטובינסיקה יחמיצו את המשחק אך יש גם בשורות טובות שהגיעו מכיוונם של עבדולאי סק וצ'ארון שרי, שערכו אימון מלא וככל הנראה יהיו בסגל למשחק. ריבוי הפצועים גורם לשחקני הספסל להבין שיש להם צ'אנס להוכיח את עצמם, כפי שעשה ינון אליהו מול סכנין במשחק גביע הטוטו לפני שבוע וחצי.
2 צפייה בגלריה
דין דוד חוגג
דין דוד חוגג
האלופה חוזרת לליגה
(צילום: עוז מועלם)
"מי שיקבל צ'אנס וישחק צריך לתת 200 אחוז", אמר גורם בקבוצה. "השחקנים מבינים שזו הזדמנות גדולה לכל אחד להוכיח את עצמו ובכר סומך גם על המחליפים". בחוליית ההגנה צפוי בכר לפתוח עם שון גולדברג שהאריך חוזה במהלך השבוע החולף, וסק, כאשר אליהו צפוי להמשיך לקבל קרדיט וגם צ'יבוטה נמצא בתמונת ההרכב בחלק הקדמי. כל הכרטיסים למשחק אזלו ואצטדיון סמי עופר יהיה מלא.
כאמור, שתי הקבוצות התמודדו לפני כשבוע וחצי במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו, במה שהיה המשחק הראשון של שתי הקבוצות מאז היציאה לפגרה. הירוקים הביסו 1:4 את הקבוצה של קובי רפואה כאשר צ'ארון שרי (8), עומר אצילי (33), דין דוד (37) ועופרי ארד (61) כבשו לאלופה. מוחמד עוואד, אקס מכבי חיפה, רק צימק עבור סכנין. בסיבוב הראשון ניצחה הקבוצה של ברק בכר 0:1 בדוחא משער של שון גולדברג בדקה ה-67.
פורסם לראשונה: 10:18, 17.12.22