ברקוביץ' ורפואה מדברים לאחר המשחק
(באדיבות ONE)
אחרי הפרידה מקובי רפואה, הודיעה היום (ראשון) הפועל ת"א על מינויו של סלובודן דראפיץ' למאמנה. המאמן סיכם לשנתיים ויקבל את הקבוצה אחרי שרשמה ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים העונה בליגת העל. דראפיץ' יוצג מחר במסיבת עיתונאים ב-13:00. משחק הבכורה של דראפיץ' יהיה מול הפועל ירושלים בבלומפילד ב-2 באוקטובר כששבוע לאחר מכן כבר מחכה לו דרבי.
1 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
יצליח להוציא את הפועל ת"א מהבוץ? דראפיץ'
(צילום: גילי נחושתן)
דראפיץ' בן ה-57 נולד, גדל וגם שיחק בסרביה עד שעבר למכבי נתניה ב-1988 ומאז נשאר בישראל. הוא החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן במכבי נתניה ב-1999 ומאז הפך להיות מנהל מקצועי במועדון. בין 2008-2003 שימש כעוזרו של רוני לוי במכבי חיפה ולאחר מכן עבד גם במכבי הרצליה, בני סכנין ובפרטיזן בלגרד עם אברהם גרנט. ב-2013 מונה למאמן בית"ר ת"א רמלה ועבד שם שנתיים עם שי ברדה, שלאחר מכן ליווה אותו בקבוצות נוספות, בבית"ר ירושלים ב-2016-2015 ואז במכבי נתניה במשך ארבע שנים ושוב בבית"ר ירושלים לעונה אחת. לאחר מכן נפרדו השניים ודראפיץ' עבד בעונה שעברה אצל איזי שרצקי בעירוני קריית שמונה, עד שבין השניים התגלע סכסוך והוחלט על סיום הקשר בתום העונה.
הפועל ת"א, שעברה מתיחת פנים משמעותית בקיץ ונפרדה מאושר דוידה, דורון ליידנר ושי אייזן בין השאר, התחילה את העונה הנוכחית רע מאוד עם ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים וכשהיא סופגת 11 שערים במהלכם. היא הפסידה 2:0 להפועל חיפה ולבני סכנין, 3:2 להפועל באר-שבע ואתמול היה משחק הפרידה מרפואה אחרי הפסד 4:3 לסקציה נס ציונה, לה אלה היו הנקודות הראשונות העונה.