"המטרה הייתה להיראות טוב ולנצח - לא נראינו טוב, אבל ניצחנו". הדובר: מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, אחרי ששמר על 100 אחוזי הצלחה בליגת העל, אבל ממש לא הרשים ב-0:1 בדוחא על סכנין.
טעות קשה של גד עמוס איפשרה לשון גולדברג לכבוש את השער היקר בדקה ה-67. לירוקים מחכים עוד שני מפגשים לוהטים תוך שבוע: בשבת מול הפועל באר-שבע ובשלישי הבא בליסבון אצל בנפיקה בשלב הבתים של ליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"ניצחנו קבוצה קשה". ברק בכר
(צילום: עוז מועלם )
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
גולדברג והחברים חוגגים את שער הניצחון בדוחא
(צילום: עוז מועלם )
"ניצחנו קבוצה קשה", התייחס בכר למשחק מול סכנין. "לא לחצנו היום כמו שאנחנו יודעים, אבל ככל שעבר הזמן הצלחנו לייצר שטחים ונכון שיכולנו להיראות יותר טוב, אבל קשה לבוא בטענות לשחקנים אחרי ניצחון בתקופה כזו".
ומה יהיה מול באר-שבע ובנפיקה? "זה מצד אחד מאוד מתיש ומעייף, אבל מצד שני אלו רגעים שאנחנו מייחלים אליהם. אנחנו לא יכולים להתלונן", אמר בכר. "נכון שהאימונים שונים לגמרי כי יש משחק בכל שלושה ימים. קודם כל נעבור את המשחק נגד הפועל באר-שבע ואחרי זה נתכונן לדבר הבא".
4 צפייה בגלריה
עלי מוחמד ובירם כיאל
עלי מוחמד ובירם כיאל
עלי מוחמד מול בירם כיאל. בכר: "אנחנו לא יכולים להתלונן"
(צילום: עוז מועלם)
על המחליף שיגיע במקומו של בוגדן פלאניץ', סיפר בכר: "פירסמו כבר 700 בלמים בשבוע האחרון, אז בואו נחכה שהכל יהיה רשמי ואז נצא בהודעה מסודרת. יש לנו סגל גדול ואנחנו צריכים לדעת להשתמש בכולו. מי שיהיה טוב ויוכיח את עצמו גם ישחק".
מהעבר השני, מאמן בני סכנין, חיים סילבס, סיכם: "מכבי חיפה פייבוריטית בכל משחק. גם אנחנו שיחקנו לפני שלושה ימים, לנו אין אפשרות להציב שני הרכבים. זה עשה טוב לחיפה ששיחקו שחקנים טריים, אנחנו שיחקנו כמעט עם אותו הרכב והיה ברור שהמחצית השנייה תהיה יותר קשה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל היינו צריכים להיות 'קילרים'".
4 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
לא בא בטענות לשוערו. סילבס
(צילום: עוז מועלם )
"גד עמוס הוא שוער שמביא לנו הרבה נקודות ועוד יביא לנו, זה דבר שיכול לקרות", התייחס סילבס לטעות של השוער. "העצבים שלי הם באופן כללי על ההזדמנות שפוספסה, כי כן נתנו פייט במשחק הזה. בתחושה שלי היה אפשר לצאת עם תוצאה טובה יותר, בלי קשר לטעות".