אחרי שהשיגה רק נקודה אחת בשני משחקיה הראשונים בליגה הלאומית, והציגה יכולת חלשה מול הפועל פ"ת (2:2), הפועל ת"א מבינה כי היא חייבת להתחזק מיידית, כשבמקביל מופעל לחץ גדול על יוסי בניון לקחת על עצמו את תפקיד המנהל המקצועי מצד הבעלים אדמונד ספרא.
"בלי חיזוק של ארבעה שחקנים רציניים, לא נגיע לשום מקום", אמרו בהפועלאחת הביקורות המשמעותיות היא סביב בחירת הזרים: הבלם מקס צ'יליץ' כבר קיבל הודעת שחרור ואינו רוצה לעזוב בשלב זה, הברזילאי דודו מציג יכולת ירודה והחלוץ הסרבי מילאן מקאריץ' לא מבריק.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים, אתמול בבלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
דגו: "אנחנו נראים לא טוב, נקווה להשתפר"
(באדיבות ONE)
בסיום המשחק שרקו אלפי אוהדי הפועל ת"א שריקות בוז לשחקנים, דגו אמר: "אני יכול להבין. אנחנו קבוצה רכה מידי, מי שלא יעמוד בלחץ ויש כזה תמיד בהפועל ת"א, לא ישחק". דווקא שחקנים שהגיעו מליגת העל כמו גוני נאור, לירן רוטמן וזיו מורגן מציגים יכולת חלשה מאוד.
בהפועל מבינים את הלחץ הגדול והצורך בחיזוק, כשהבלם של באצ'קה טופולה, גוראן אנטוניץ', כבר מתאמן עם הקבוצה ומפגין יכולת טובה, אבל לא יוכל לשחק עד שצ'יליץ' ישוחרר. המטרה של דגו היא להחתים גם מגן שמאלי ושחקן כנף בשבועיים שנותרו עד לסיום חלון ההעברות.
ספרא במקביל לוחץ על בניון לקבל על עצמו תפקיד המנהל המקצועי. דגו נשאל על כך וענה: "אשמח לעבוד עם כל אחד, יהיה מבורך ויעזור לנו. חוויתי את זה עם גל אלברמן במכבי חיפה וזה חשוב מאוד". במועדון יש קונצנזוס לגבי בניון שהוא למעשה המועמד הישראלי היחיד, במקביל נבדקות אפשרויות לגבי אנשי מקצוע זרים שכרגע נראות פחות רלוונטיות.