הגרלה סופר-קשה להפועל באר-שבע בשלב הפלייאוף של הקונפרנס-ליג ונוחה למכבי ת"א. החבורה של אליניב ברדה, אם תעבור את סיבוב המוקדמות השלישי, תתמודד מול איינטרכט פרנקפורט הגרמנית, מחזיקת הליגה האירופית ב-2022.
מכבי ת"א, בהנחה שתעבר את הסיבוב השלישי, תתמודד בשלב הפלייאוף נגד צליה מסלובניה או את נמנאן גרונדו מבלארוס על הכרטיס לשלב הבתים. כך נקבע היום (שני) במשרדי אופ"א. שלב הפלייאוף ייצא לדרך ב-24.8.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
יריבה לא פשוטה בשלב הבא. שחקני באר-שבע
(צילום: הרצל יוסף)
להפועל באר-שבע, שחלפה על פי פוניבאז' הליטאית (1:2 בסיכום שני המשחקים) עוד מצפה בדרך מפגש כפול מול לבסקי סופיה, אצלה יתארחו האדומים כבר ביום חמישי הקרוב (20:30).
אבל בואו ונעבור ליריבה הבאה, אם וכאשר. פרנקפורט, למי שלא יודע, היא אחת הקבוצות הוותיקות בגרמניה וידועה בקהל החם שלה. רק לפני שתי עונות - ב-2020/21 - בדרך לזכייה ההיסטרית בליגה האירופית - אוהדיה "השתלטו" על הקאמפ נואו וצפו בניצחון במפגש כפול על ברצלונה.
4 צפייה בגלריה
רנדאל קולו מואני
רנדאל קולו מואני
הכוכב הגדול של פרנקפורט. קולו מואני
(צילום: Christian Kaspar-Bartke/Getty Images)
אחרי שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי בבונדסליגה, מינתה הקבוצה את דינו טופמולר למאמנה החדש. טופמולר שימש כעזרו של יוליאן נגלסמן בלייפציג ולאחר מכן גם עבד איתו בבאיירן מינכן עד לפיטוריו התמוהים של המאמן הגרמני המבטיח.
רנדל קולו מואני, חלוצה של נבחרת צרפת שכבש בעונה החולפת 15 שערים והוסיף 14 בישולים, הוא הכוכב הגדול של פנרקפורט. רק שלא בטוח שיישאר בה. באיירן מינכן ופ.סץז' הוזכרו כמי שמעוניינות בשחקן - ופרנקפורט תהיו בטוחים תהיה שמחה לעשות עליו קופה.
4 צפייה בגלריה
אוהדי פרנקפורט
אוהדי פרנקפורט
אוהדי פרנקפורט. מוכרים היטב
(צילום: Matthias Hangst/Getty Images)
פרנקפורט זכתה באליפות אחת (1959) בגרמניה, אבל הוסיפה חמישה גביעים - האחרון ב-2018. בשנות ה-50 וה-60 הייתה אימפריה בקנה מידה אירופי ובעונת 1959/60 עלתה לגמר ליגת האלופות, אך הובסה 7:3 על-ידי ריאל מדריד.

רובי קין יכול להיות מרוצה

עוד לפני שלב הפלייאוף, ואחרי ה-0:2 על פטרוקוב במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס-ליג (0:5 לאחר שני המשחקים), הצהובים של רובי קין יצטרכו לחלוף השבוע על פי אא"ק לרנקה הקפריסאית (המשחק הראשון ביום רביעי, 20:00).
4 צפייה בגלריה
קין
קין
משוכה קלה על הנייר. קין
(צילום: עוז מועלם)
צליה אמורה להיות בסופו של דבר היריבה של מכבי ת"א. היא קבוצה די ותיקה בכדורגל הסלובני וקיימת 103 שנים, אבל לא ידעה הרבה הצלחות במהלך ההיסטוריה שלה וזכתה באליפות אחת בלבד - בעונת 2019/20. את העונה שעברה סיימה במקום השני, מרחק שש נקודות מלובליאנה. בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג היא הדהימה את ויטוריה גימראייש הפורטוגלית עם הפסד 4:3 במשחק הראשון, ניצחון 0:1 בגומלין ו-2:4 בפנדלים. נמנאן חלפה על פני ואדוז הודות לניצחון חוץ 1:2 ו-1:1 "ביתי" בהונגריה. בסיבוב המוקדמות השני הדיחה את בלצן המלטזית.