עונש כבד למכבי חיפה בעקבות השלכת האבוקות במשחק החוץ מול פ.ס.ז' (7:2) באוקטובר האחרון. האלופה הישראלית נקנסה על-ידי אופ"א ב-40 אלף אירו, זאת בנוסף לעונש משחק חוץ אחד ללא קהל על תנאי. כמו כן, הירוקים נקנסו גם ב-5,000 אירו על הפרת פרוטוקול אופ”א, זאת בעקבות עליה באיחור למחצית השנייה.
ומאירופה לישראל. סגל חסר מאוד יעמוד הערב (חמישי, 20:15) לברק בכר במשחקה של מכבי חיפה מול בני סכנין על המקום החמישי בגביע הטוטו.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה עם אבוקות במשחק מול פריז סן ז'רמן
אוהדי מכבי חיפה עם אבוקות במשחק מול פריז סן ז'רמן
אוהדי מכבי חיפה במשחק בפריז
(צילום: רויטרס)
דילן בטובינסיקה, דולב חזיזה, נטע לביא ומחמוד ג'אבר פצועים, אבל אליהם הצטרפו גם שון גולדברג, פרנצדי פיירו, רז מאיר וניקיטה רוקאביצה החולים, שגם לא הכללים בסגל.
המשמעות: הרבה שחקנים שלא זוכים לקרדיט כמו מאור לוי, ירין לוי ועופרי ארד יקבלו הערב צ'אנס. בכל מקרה, לקראת חלון ההעברות בינואר מכבי חיפה צפויה לבצע לא מעט שינויים בסגל, כאשר מספר שחקנים ישוחררו ובמקביל תתחזק בשלושה אחרים.
רועי משפתי יעמוד בין הקורות לאור היעדרותו הממושכת של ג'וש כהן ובחיפה מקווים שבמשחק הערב הוא יצבור ביטחון לקראת המפגשים החשובים בשבוע הבא - בגביע המדינה ובליגת העל. "המשחק מול סכנין הוא הזדמנות נהדרת להרבה שחקנים להוכיח את עצמם", אמרו במועדון. "מי שיוכיח את עצמו - יזכה בהמשך לקרדיט מבכר".
2 צפייה בגלריה
מאור לוי שחקן מכבי חיפה
מאור לוי שחקן מכבי חיפה
הזדמנות להוכיח את עצמו. מאור לוי
(צילום: גיל נחושתן)
17,000 אוהדים בירוק צפויים להגיע למשחק, שעל-פניו די חסר חשיבות עבור הקבוצה. בחיפה אף שלחו עקיצה לעבר מכבי ת"א: "לשם השוואה, הם הביאו אתמול 4,000 אוהדים מול הפועל ירושלים, וזה אומר הכל".
בסכנין, לעומת זאת, עידן קובי רפואה יחל הערב באופן רשמי. מאמנה החדש של הקבוצה, שהחליף את חיים סילבס, מבין שמהמשחק הערב הוא יכול להרוויח הזדמנות לניסוי כלים אחרון לפני הדבר האמיתי. גיא מלמד לא כשיר במאת האחוזים, אך אמור להיות כשיר למשחק הגביע מול הפועל קלנסווה ביום שני.