מנצ'סטר יונייטד חטפה השבוע 6:3 בדרבי ממנצ'סטר סיטי, והערב הייתה לה הזדמנות להתאושש בליגה האירופית. היא עשתה את זה עם 2:3 קשה על אומוניה ניקוסיה בקפריסין.
כריסטיאנו רונאלדו עלה בהרכב, וראה איך דווקא המארחת עולה ליתרון משער של קארים אנסריפארד (34). מרקוס ראשפורד נכנס במהלך המחצית וכבש מיד (46), בדקה ה-62 אנתוני מרסיאל הפך. בדקה ה-84 מרסיאל בישל לראשפורד את השלישי. ניקולס פנאיוטו צימק (85). עוד בבית של יונייטד: ריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 את שריף טירספול משערים של דויד סילבה (53) ואריץ אלוסטונדו (61).
1 צפייה בגלריה
שחקני יונייטד חוגגים
שחקני יונייטד חוגגים
שחקני יונייטד חוגגים
(צילום: AP)
קבוצה אנגלית שפחות התקשתה היא ארסנל שניצחה 0:3 את בודו/גלימט ושמרה על מאזן מושלם בליגה האירופית. אדי נקיטיה (23), רוב הולדינג (28) ופאביו ויירה (85) כבשו. עוד בבית של ארסנל: פ.ס.וו איינדהובן הביסה את ציריך 1:5.
בטיס רשמה ניצחון יוקרתי - 1:2 על רומא בחוץ. פאולו דיבאלה העלה את את המארחת ליתרון בפנדל (34), גויידו רודריגס (40) השווה והנריק הברזילאי (88) הפך. גם היריבה העירונית של רומא, לאציו, איכזבה אחרי שסיימה רק ב-0:0 מול שטורם גראץ.

ליגה אזורית: רפאלוב ואנדרלכט הפסידו

אנדרלכט של ליאור רפאלוב הפסידה 1:0 לווסטהאם בבית במסגרת הליגה האזורית. ג'אנלוקה סקאמקה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-79. רפאלוב עלה כמחליף בדקה ה-80.
דיא סבע וסיבאספור הפסידו 4:3 לבלקני מקוסובו, שרשמה ניצחון ראשון לקבוצה קוסוברית במפעל. דיא סבע בישל פעמיים אבל זה לא הפסיק. סבע בישל את הראשון לנורבגי פרדריק אולבסטד (1). ארמנד תאצ'י (20) וארבר פוטוקו הפכו (31). מריטון קורניצה כבש את השלישי (66), ארדואן ישיליורט צימק מבישול של סבע (76), ויטבארה השווה (91). זה לא היה הסוף, כי בלקני השיגה שער ניצחון בדקה ה-94 אחרי שארמל קרסניצ'י כבש.