בכר: נצטרך לדעת לנצל את היתרון שיש לנו
(ONE)
זה היה קשה מבחינת מכבי חיפה, אבל מתוק. האלופה השיגה אתמול (שני) 0:1 קשה מאוד בבלומפילד על הפועל ת"א בזכות שער של עומר אצילי בדקה ה-70 לאחר בישול נהדר של חזיזה. שלוש הנקודות היקרות שהשיגו הירוקים אמש החזירו את הפער בפסגת ליגת העל ל-4 נקודות עם תום העונה הסדירה הסתיימה לקראת פתיחת ההפלייאוף העליון, שהולך להיות מותח במיוחד.
הקבוצה של ברק בכר הגיעה לחוצה למשחק, אחרי הניצחון של באר-שבע וצמצום הפער בין השתיים בטבלה לנקודה אחת בלבד. הירוקים, שהתבשרו שעות ספורות לפני המשחק שצ'ארון שרי חולה ולא יוכל לשחק, הבינו שזה הולך להיות קשה עוד יותר.
1 צפייה בגלריה
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
הניצחון שחרר הרבה מאוד לחץ אצל האלופה והמוליכה, שהתקשתה מול הבונקר של הפועל ת"א. עם זאת, בצד המנצח מסתכלים על השורה התחתונה - הניצחון היקר שסוגר עונה סדירה עם פער משמעותי: "אם מסתכלים על מכלול הדברים, אז אחרי עונה כמו שעברנו עם כמות משחקים כזו ושלב בתים בליגת האלופות אז מצבנו נהדר ומדובר בהישג ענק", אמר גורם במועדון. "מצד שני, עדיין לא השלמנו את המשימה. יש לנו פליאוף עליון ארוך, קשה ולא פשוט והמטרה שלנו לשמור על התואר".
במכבי חיפה החמיאו לקהל הקבוצה שהגיע אתמול לבלומפילד בהמוניו. 11 אלף אוהדים בירוק נתנו אווירה ביתית ועודדו ללא הפסקה, וחגגו את כל הדרך הארוכה חזרה עם צפצופים וחגיגות.