ברק בכר ממשיך לעבוד. מכבי חיפה ביצעה היום (חמישי) החתמה מסקרנת, כשצירפה את אלכסנדר סירוטה. הבלם האוקראיני נחת השבוע בישראל, עבר בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה לעונה עם אופציה לאחת נוספת. זאת לאחר שסוכמה השאלתו מדינמו קייב, כשלמכבי חיפה ישנה אופציה לרכישת כרטיסו.
סירוטה, אוקראיני-יהודי בן 24, (1.93 מ'), שיחק כל הקריירה בדינמו קייב ורשם 85 הופעות בקבוצה הבוגרת. לבלם יש בנוסף 10 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של אוקראינה ושתי הופעות בנבחרת הבוגרת. בעונת 2021/22 לקח חלק בחמישה משחקים של דינמו קייב בשלב הבתים של ליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
מגיע לחיפה. סירוטה
מגיע לחיפה. סירוטה
מגיע לחיפה. סירוטה
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
סירוטה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנחנו רוצה לזכות בכל תואר אפשרי, שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול בישראל. יש פה קהל מדהים ואני מצפה כבר לראות את האוהדים".
המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "על אף גילו הצעיר, לאלכסנדר ניסיון בהתמודדות על תארים ברמה המקומית וניסיון בינלאומי במספר רב של מפעלים. אנו רוצים לאחל לאלכסנדר התאקלמות וקליטה מהירה בביתו החדש והמון הצלחה באתגרים המשותפים בירוק".
2 צפייה בגלריה
איתן אזולאי רן בנימין
איתן אזולאי רן בנימין
אזולאי (מימין). העסקה נסגרה
(צילום: עוז מועלם )
ויש עוד בשורה מעניינת בכל הקשור לסגנית האלופה. עסקת איתן אזולאי נסגרה. על פי המתווה בין הקבוצות, מכבי חיפה תשלם מיליון אירו לנתניה, זאת בנוסף למעברו של מאור לוי ושל עוד שחקן, בתמורה לכך שאזולאי יעשה את הדרך לכרמל ויחתום לארבע עונות. לוי יחתום אצל היהלומים לשנתיים.
מדוע מעדיפה חיפה את סירוטה על שימיץ?
(באדיבות ONE)