נראה כי הפרידה בין מכבי חיפה לבין דיא סבע בלתי נמנעת. לאחר שלא התלבש להתמודדות של הירוקים מול ויאריאל בליגה האירופית, שחקן ההתקפה שוב לא נכלל בסגל הקבוצה, הפעם למשחק ההשלמה מהמחזור הראשון נגד הפועל פ"ת בליגת העל שיתקיים מחר (שבת, 20:00) בפעם הראשונה שהקבוצה של מסאי דגו תתמודד בזירה המקומית זה חודשיים.
למרות שמספר שחקנים משמעותייים יחסרו לאלופה מחר כמו שואו, דולב חזיזה ומחמוד ג'אבר, החליט דגו כי סבע לא יתלבש. כזכור, מאז אותו פוסט שפירסמה אשתו נרמין לפני חמישה שבועות, מעמדו התערער מאוד ונראה שאין מנוס מפרידה, שצפויה להתרחש בקרוב מאוד.
1 צפייה בגלריה
סבע
סבע
נראה כי אין מנוס מפרידה. סבע
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, לפני חמישה שבועות, עוררה אשתו של דיא סבע, נרמין, את זעמם של אוהדי ספורט רבים בעקבות טקסט שפורסם בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "צריך להגיד את זה", אמר הדובר בפוסט ששיתפה. "אבל גם בעזה יש ילדים, וכבר 800 ילדים מתו בעזה מההפצצות שלנו. ובין אם הם כלואים בין הרצחנות של חמאס להפצצות שלנו בישראל, אנחנו חייבים להגיד שצריך לעשות הכל כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת, אין הבדל בין ילד לילד".
לאחר הסערה, נרמין מחקה את הפוסט והתנצלה, וגם החלוץ עצמו פירסם הבהרה: "חשוב לי להדגיש שלא ידעתי מה היא מעלה, ברגע שראיתי את הפוסט ביקשתי שזה יימחק מיד. חשוב לי להבהיר שהכוונה שלה אנושית בלבד, רואים על יום סרטונים מזעזעים. היא לא עושה השוואות. היא פרסמה פוסט של שלום מטעם בחור יהודי, וחשבה שהיא מעבירה מסר של פיוס ושלום. היא עשתה את זה בתום לב, אבל היא טעתה ועל זה אני מצטער".
על אף ההתנצלות וההבהרות שסיפקו השניים, החליטו במכבי חיפה לזמן את סבע לשיחת בירור, ומאז הוא לא נכלל בסגל של הירוקים במשחק היחיד שקיימו עד כה (נגד ויאריאל בליגה האירופית), וכעת, כאמור, גם לא למשחק מחר נגד הפועל פ"ת.
סבע (30) חתם לפני חמישה חודשים על הארכת חוזה לחמש שנים במכבי חיפה, עד 2028, והפך לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר (600 אלף יורו בשנה) בתולדות מכבי חיפה, שעשתה מאמצים ניכרים שלא יעזוב לקבוצה בחו"ל. אחרי החתימה אמר: "אני שמח להיות פה, אני נמצא במועדון הכי גדול בארץ והיה לי כיף בכל שנייה ודקה בחצי השנה המדהימה שלי פה. אני שמח להמשיך. אני מאמין מאוד במועדון הזה, עשו הכל כדי להשאיר אותי פה וזה מחמיא מאוד".