איביץ': ״שיחקנו כדורגל יפה״
(באדיבות ONE)
יממה לפני נעילת חלון ההעברות בכדורגל הישראלי, פסימיות בסביבתו של יונתן כהן לגבי ביצוע העסקה בין מכבי ת"א לבין פיזה מליגת המשנה באיטליה. נכון לעכשיו, נראה כי רק מהלך משמעותי של הבעלים מיץ' גולדהאר ביממה הקרובה, ישנה את החשש כי הקשר יישאר בכל זאת באיטליה.
הפער בין הצדדים עומד על כ-200 אלף אירו ואין כל התקדמות כבר תקופה ארוכה. זאת עוד אחרי שהוצעה לפיזה הצעה לפיה היא לא תצטרך להעביר למכבי את ה-1.1 מיליון אירו הנוספים, ויועברו אליה חצי מיליון אירו נוספים ומענקי הישגיות עתידיים.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
פסימיות במכבי ת"א כי ישוב ללבוש צהוב. יונתן כהן
(צילום: אורן אהרוני)
כהן מבחינתו מוכן לעזיבה מיידית. הוא לא מתאמן עם הקבוצה כבר מספר ימים, לא האריך את חוזה השכירות שלו ולחוץ על חזרה לארץ, אולם למרות שהוא גם יודע כמה יקבל במכבי ת"א (כ-450 אלף יורו לעונה) - אין סיכום בין מכבי לפיזה.
"יפתיע אותנו מאוד אם בסופו של דבר כהן יגיע למכבי ת"א. נכון להיום הפער בין מכבי לפיזה לא קטן בכלל. לא נראה שזה ייצא לפועל", הודו בסביבתו של הקשר. "היממה הקרובה תהיה קריטית. אם מכבי ילכו על מהלך משמעותי, זה עוד יכול לקרות. אבל איך שכרגע הכל נראה, כהן יישאר באיטליה".
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
"איך שכרגע הכל נראה, כהן יישאר באיטליה"
(צילום: רויטרס)
למרות הצהרות של ולדימיר איביץ' כי בקרוב ינחתו שניים או שלושה שחקנים, חלון ההעברות תחת המנהל המקצועי ברק יצחקי מסתמן ככישלון גדול. למעט הבלם דרק לוקאסן, לא הגיע עד כה חיזוק, וזה עוד אחרי ששוחררו זרים כמו סטיפה פריצה - שברח לבלגיה, וברנדלי קובאס - שעבר לשחק בטורקיה. אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, מכבי ת"א תישאר עם חמישה זרים בלבד. במידה וגם כהן לא יגיע, יהיה זה חלון העברות חלש בכלל מבחינתה.