ברק בכר, שון גולדברג ומכבי חיפה מתכוננים ליובנטוס
(צילום: שמיר אלבז )
מכבי חיפה תארח הערב (19:45) את יובנטוס במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות ותקווה להשכיח את ההפסד לבני ריינה בשבת האחרונה, הפסד שהוריד את הקבוצה למקום השני בליגה, ולהשיג נקודות ראשונות במפעל.
הירוקים שיחקו לפני פחות משבוע בטורינו מול אותה יובנטוס ובכר הסיק מאז לא מעט מסקנות. "הוכחנו מול יובנטוס בחלקים גדולים של ההתמודדות שאנחנו עומדים מולם שווים ולעיתים טובים יותר", אמר גורם במועדון. "פתחנו בהרכב מאולתר בגלל צום יום הכיפורים והפעם זה כבר סיפור שונה לגמרי. נעלה עם הרכב חזק ועם אמונה גדולה שאחרי המשחק הזה כבר לא נהיה עם אפס נקודות. אחרי ההפסד לריינה נרצה לגרום אושר לקהל שלנו".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם פרנצדי פיירו, צ'ארון שרי, עופרי ארד
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם פרנצדי פיירו, צ'ארון שרי, עופרי ארד
"נרצה לגרום אושר לקהל שלנו". שחקני מכבי חיפה באימון
(צילום: גיל נחושתן)
מלבד חסרונם של דולב חזיזה ומחמוד ג'אבר, בכר ייהנה מסגל מלא, וצפוי לבצע לראשונה שינויים במערך בליגת האלופות, ולפתוח עם ארבעה שחקני הגנה. דין בטובינסיקה ושון גולדברג יאיישו את עמדת הבלמים, ופייר קורנו ודניאל סונדרגן באגפים. בקישור צפוי בכר צפוי לפתוח עם נטע לביא, עלי מוחמד, וצ'ארון שרי שנראה שהחלים וכשיר למשחק. דין דוד שנמצא בכושר נהדר וכבש במשחק מול הגברת הזקנה בשבוע שעבר יפתח לצידם של פרנצדי פיירו ועומר אצילי בהתקפה.
2 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
בכושר מעולה. דוד
(צילום: AFP)
30 אלף אוהדים ירוקים ימלאו הערב את סמי עופר כאשר בחיפה חוששים מפקקי ענק ועיכובים בעקבות חול המועד ואלפי המטיילים הצפויים לטייל ברחבי הארץ בכלל ובחיפה בפרט. במועדון קוראים לאוהדים להקדים ולהגיע שעתיים לפני שריקת הפתיחה על מנת להימנע מעיכובים.
פורסם לראשונה: 09:19, 11.10.22