ברק יצחקי מדבר עם המנהל המקצועי של זלצבורג
(צילום: נדב צנציפר)
אוסקר גלוך כבר נפרד אמש (שני) מחבריו למכבי ת"א לקראת המעבר שלו לרד בול זלצבורג. עסקת המעבר של הקשר בן ה-18 צפויה להיחתם היום בין שני המועדונים, זאת אחרי שנציגי האלופה האוסטרית צפו בו אתמול במהלך ההצגה הגדולה של קבוצתו וה-0:3 במשחק העונה בבלומפילד נגד מכבי חיפה. על פי הכתב המוערך פבריציו רומנו, העסקה כבר נסגרה והכל מוכן לחתימה הרשמית.
הצגה צהובה במשחק העונה - כתבות נוספות
על פי הדיווח, סוכם כי האוסטרים יעבירו למכבי ת"א 7 מיליון יורו בהתאם לגובה סעיף השחרור בחוזהו, כאשר גם פרטי החוזה בין השחקן לבין זלצבורג הוסכמו במלואם. השחקן צפוי לקבל שכר של כ-600 אלף אירו, שיחד עם מענקים יעמוד על מיליון אירו לארבע שנים.
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
הספיק להיפרד מחבריו. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א הייתה מוכנה לקבל סכום הנמוך מ-7 מיליון אירו בתמורה ל-20 אחוז ממכירה עתידית, אך בסופו של דבר נראה כי זה ירד מהפרק. גלוך קיבל מענק חתימה לפני מספר חודשים ממכבי ת"א של מיליון שקלים, וסכום זה יירד מדמי המעבר שלו.
"אני עוזב לזלצבורג, זה המקום הכי טוב שיכולתי לחשוב עליו לטובת פיתוח צעירים", שיתף גלוך את חבריו לחדר ההלבשה, בזמן שקראנקה עוד ניסה להוריד פרופיל ואמר שמבחינתו הוא לא יודע שום דבר בעניין. המטרה של האוסטרים היא שעוד בסופ"ש הקרוב יצטרף גלוך לאימונים.
ל-ynet נודע כי בכירים בברצלונה יצרו אתמול קשר עם בני משפחתו של הצעיר, וניסו לשכנע אותו להימנע מלסגור עכשיו בזלצבורג עם הבטחה שיוחתם במועדון הקטלאני ביוני הקרוב, אולם הובהר להם כי הם איחרו את המועד וכל העניין כבר מסוכם.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
"המקום הכי טוב שיכולתי לחשוב עליו". אוסקר גלוך
(צילום: עוז מועלם)
האוסטרים, שהתרשמו אמש גם מהיכולות של פארפה גיאגון, היו שבעי רצון מהיכולות של גלוך, כשמי שהחמיא לו והיה הראשון במכבי ת"א שמאשר כי השחקן עוזב היה ערן זהבי. "אוסקר יעזוב אותנו לצערנו ולשמחתנו", אמר זהבי. "הוא כישרון על שהביא אופי ויכולת למשחקים ולאימונים. לא ראיתי קור רוח כזה לילד בן 18, לי זה לא היה, גם לא קבלת ההחלטות. זו אבידה גדולה, אבל הרוח הקבוצתית תמשיך ונסתדר עם כל כשרון שיש".
גם דור פרץ יישר קו: "המועדון גדול מכל שחקן בודד, גם כיונתן כהן ואני עזבנו. גלוך ילד פלא, לא ראיתי כישורים כאלו. אהיה הראשון לאחל לו בהצלחה, מאמין בו בשלב שלם שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר".
פורסם לראשונה: 06:36, 24.01.23