צפו באיביץ' מדבר לקראת המשחק מול הפועל חדרה
(צילום: ONE)
אחרי ניצחון החוץ על בני ריינה, מכבי תשוב בשבת הקרובה לאיצטדיון בלומפילד כשתארח את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'.
"המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק ולקחת 3 נקודות. נשחק נגד קבוצה מאורגנת, שיודעת להיות מסוכנת במתפרצות ואנחנו מכינים את עצמנו למשחק קשה", אמר איביץ'. "זו קבוצה שנמצאת במקום החמישי כרגע, אם נוציא את שני המשחקים בהם הם ספגו הרבה, שאר המשחקים המשחקים הסתיימו בתוצאת נמוכות, במשחקים אחרים הם ניצחו. יש להם איכות ואנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק קשה. נוכל לנצח רק אם נהיה מוכנים ב-100 אחוז. השחקנים שלי יודעים שאנחנו חייבים להיות רציניים ומוכנים מהשנייה הראשונה".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(אתר מכבי תל אביב)
לאחר מכן נשאל המאמן על מצב הכשירות של יונתן כהן שהוחלף במחצית במשחק הקודם וענה: "הבאנו אותו לכאן כדי לתת לנו את מה שאנחנו צריכים, אנחנו יודעים שהוא לא שיחק כמעט שנה. לא קל להסביר לאנשים שמעולם לא שיחקו כדורגל מה זה שנה שלמה עבור שחקן, זה פרק זמן אדיר. הוא עובד קשה, הוא משחק וישחק, אנחנו מכירים אותו. לכולם יש בראש את יונתן של לפני שנתיים. הוא חזר וצריך זמן. דיברנו בינינו וזה התהליך, ציפיתי שזה יקרה ושלא יוכל לשחק מההתחלה. כל הדברים האלה הם חלק מההתאקלמות לאתגר חדש, כי זה אתגר חדש עבורו. הוא צריך לשכוח מה שהיה, הוא צריך להיות מרוכז במשחק הבא כמו כולנו, גם אני, גם דור פרץ. אנחנו לא יכולים לחיות בעבר. זה על היום ומחר. גם עבורו זה אותו דבר, אנחנו סומכים עליו שישתפר ממשחק למשחק".
על חלון ההעברות המתקרב אמר איביץ': "אנחנו עובדים, יש לנו את התוכנית שלנו ואנחנו מכינים את עצמנו לחלון ההעברות. אנחנו פעילים, אמרתי הרבה פעמים שמכבי זה מועדון גדול, אנחנו חושבים על כל חלון ואיזה פעולות לעשות. כמובן שאם נמצא מישהו שיעזור לנו, שחקן שיתן לנו את האיכות שאנחנו רוצים וירצה לבוא – נפעל".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
צריך זמן כדי לחזור לכושר. יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
על כמות השינויים הצפויה הוסיף המאמן: "לא, שינויים גדולים לא יקרו עכשיו ואני לא חושב שמכבי צריכה שינויים גדולים. בינואר אף עם אי אפשר לעשות הרבה שינויים. אם משהו קורה זה שינויים קטנים. יש לנו 23 שחקנים, חלק אולי יעברו למקום אחר. דיברתי הרבה פעמים על כך, זה לא קל לאף אחד להשאיר שחקנים מחוץ לסגל, זו המציאות ואנחנו צריכים לנהל אותה".