בדרך החוצה ממכבי ת"א: דן ביטון סיכם את תנאיו לעונה הקרובה בבית"ר ירושלים, אליה יגיע בחינם. הקשר בן ה-29, שמרוויח 280 אלף דולר לעונה בקריית שלום, צפוי להרוויח סכום דומה בקבוצה של ברק יצחקי.
אחרי שובו מצמד המשחקים של נבחרת ישראל, הביע הקשר את רצונו לעבור לבית"ר, אותה העדיף על פני ההצעה מהפועל באר-שבע. המטרה של הצהובים-שחורים היא להחתים את ביטון עד מחר כדי שיוכל לשחק במחזור הקרוב מול מכבי נתניה (ראשון, 20:15).
1 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
מקריית שלום לבית וגן? ביטון
(צילום: עוז מועלם)
גם אבישי כהן עשוי לעשות את הדרך ממכבי ת"א לבית"ר, ממנה הגיע לאלופה רק בקיץ שעבר, אך במקרה שלו הוא יצטרך להתפשר ולהרוויח בבית וגן סכום נמוך יותר מזה שהרוויח אצל מכבי ת"א (120 אלף דולר לעונה).
המגן לא נמצא בתוכניות של מכבי, אך בינתיים עדיין לא מוכן להתפשר על תנאיה של בית"ר ירושלים, שמציעה לו פחות כסף בחוזה לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת - זאת בניגוד לדרישת השחקן לחוזה לשתי עונות. שחקן נוסף שצפוי לעזוב את מכבי ת"א הוא יונס מלדה, אולם זה יקרה אם רק יגיע זר בעמדה התקפית.
מכבי ת"א ממשיכה לנסות לדלל את הסגל, כאשר מוקדם יותר הבלם מתן בלטקסה חתם רשמית לשנתיים בהפועל באר-שבע. בשבוע שעבר נדב נידם הושאל לעירוני קריית שמונה, ויונתן כהן צפוי לחתום במלבורן סיטי וכבר המריא לאוסטרליה.