אחרי התבוסה אתמול (ראשון) של מכבי נתניה 3:0 לבית"ר ירושלים, שהייתה ההפסד הביתי השישי ברציפות של היהלומים, גיא צרפתי סיים היום את דרכו כמאמן הקבוצה. לפי מה שכתב צרפתי בהודעת הפרידה, מדובר בהחלטה משותפת של הצדדים.
רק לפני כשלושה חודשים מונה צרפתי לתפקיד המאמן של נתניה, כשהחליף את רן קוז'וך. ההתחלה הייתה מבטיחה מאוד עם חמישה ניצחונות בששת המחזורים הראשונים תחת הדרכתו, אך מאז צברו הצהובים-שחורים רק 4 נקודות מ-30 אפשריות. כעת הם רחוקים רק שלוש נקודות ממ.ס אשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום, אצלה הם יתארחו ביום ראשון, כשהפסד עלול להוריד אותם למקום ה-15.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי
מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי
"ההתחלה הייתה טובה - ההמשך פחות". צרפתי
(צילום: עוז מועלם)
"הקשר שלי למכבי נתניה, מוכר וידוע - המועדון יקר וחשוב לי", כתב צרפתי, "כשקראו לי, על אף מצב הקבוצה, התייצבתי ללא התלבטות, מתוך אמונה ורצון לקדם את המועדון, עם כל האתגרים הכרוכים בסגל שנבנה. ההתחלה הייתה טובה - ההמשך פחות".
"הבוקר הגענו להחלטה, אני ביחד עם ההנהלה, שלטובת הצלחת המועדון, מוטב להיפרד", המשיך צרפתי, "מכבי נתניה חשובה ממני, וזו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים. תודה להנהלה על האמון, לשחקנים, לצוות על העבודה המשותפת ובעיקר לקהל על האהבה הגדולה שלהם. מאחל למועדון הצלחה גדולה בהמשך".
ממכבי נתניה נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה מודה למאמן גיא צרפתי על התקופה בה אימן בקבוצה, אנו מעריכים את הנחישות והמסירות שגיא הפגין באימון הקבוצה בתקופה מאתגרת זו ומודים לו על לקיחת האחריות על מצב הקבוצה. אנו מאחלים לגיא הצלחה רבה בהמשך".
2 צפייה בגלריה
עונה נוראית. שחקני מכבי נתניה מתוסכלים
עונה נוראית. שחקני מכבי נתניה מתוסכלים
עונה נוראית. שחקני מכבי נתניה מתוסכלים
(ראובן שוורץ, one)
תחת צרפתי, מכבי נתניה הצליחה להשיג שני ניצחונות בגביע המדינה ועלתה לרבע הגמר, שם היא תתארח ביום רביעי (20:00) אצל מכבי חיפה. גם בעונה שעברה נפגשו השתייים ברבע הגמר, אז עברה נתניה לשלב הבא בזכות 3:4 בסיכום שני המשחקים. הפעם זה יהיה רק משחק אחד - והיא מגיעה אליו במומנטום שונה לחלוטין.