אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון - מכבי ת"א אספה שלוש נקודות 1:2 על מכבי נתניה מפנדל בתוספת הזמן של אלעד מדמון. החלוץ הצעיר אף קיבל הודעה שהוא מוזמן לנבחרת ישראל לקראת המשחקים מול נבחרת צרפת (10.10) ואיטליה (14.10).
מדמון אמר בסיום: "לפני שנה בדיוק חווינו את היום הקשה במדינה שלנו, הלב עם משפחות החטופים והמשפחות השכולות. שמח להיות מוזמן לנבחרת. בשביל זה באתי לפה, בשביל לכבוש שערים. החגיגה החדשה שלי? אני רוצה להראות שאני קר רוח. אני מחובר מאוד למועדון ולקהל של מכבי ת"א".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(צילום: רדאד ג'בארה, ONE)
המאמן ז'ארקו לאזטיץ' אמר בסיום: "חצי השעה האחרונה הייתה טובה מאוד, היה לנו קשה כי לא לחצנו מספיק טוב במחצית הראשונה. מגיע לנתניה הרבה קרדיט על המשחק היום, אני מאחל להם בהצלחה בהמשך. רצינו ללחוץ יותר במחצית השנייה, לכן הכנסתי את אלעד מדמון במקום ערן זהבי. אנחנו נלך לנוח עכשיו בפגרת הנבחרת, היו לנו לא מעט פציעות ונקווה ששחקנים יחלימו. אנחנו עוד בתחילת העונה, מאמין שנשתפר בהמשך העונה".
מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול אמר: "פתחנו את המשחק טוב, אבל אז מכבי ת"א השתלטה על המשחק. היא ניצחה אותנו בשני פנדלים, אני לא יודע אם הפנדל הראשון היה. השיפוט לא היה מדויק. יש לנו הגנה צעירה, צריך להמשיך קדימה. נלמד מזה, אנחנו נותנים מתנות ליריבות שלנו. זה הפסד מתסכל, פתיחה לא טובה של העונה. יש לנו בסיס טוב, צריך להמשיך קדימה. נעשה הכל כדי להשתפר.