פליסיו מילסון סירב להתנצל אתמול (שני) בפני אוהדי מכבי ת"א, אחרי הניצחון 0:2 על מכבי פ"ת והזכייה של הקבוצה באלוף האלופים. בכך, יצר מתיחות גדולה עוד יותר מול הקהל שקילל אותו ושרק לו בוז לאורך המשחק.
אחרי הענקת המדליות, השחקנים יצאו לכר הדשא והתקרבו אל יציעי האוהדים של מכבי ת"א, אולם מילסון נשאר במרחק גדול, בזמן שאוהדי הקבוצה דרשו ממנו להתנצל על ההחלטה שלו "להבריז" ממחנה האימונים בפולין ולהגיע ארצה בשבועיים איחור, בעוד שסוכנו ניהל מגעים עם שלא יצאו לפועל עם מועדונים אחרים.
2 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
לא התקרב לאוהדים. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
לאזטיץ׳: "אני פה 3 שבועות ומרוצה מהקבוצה"
(באדיבות ONE)

גם אחרי שהקפטן ערן זהבי יחד עם דור פרץ ניסו לשכנע אותו להתקרב ולהתנצל, מילסון, ששמע את הקהל מקלל אותו, בחר שלא לעשות זאת וסירב בכל תוקף, גם לבקשת יתר אנשי המועדון. "מילסון עושה טעות אחרי טעות", אמר אחד משחקני מכבי. "כבר לא הגעת למחנה אימונים, קיבלו אותך בכל זאת, אז אתה מתנגד להתנצל בפני האוהדים. זה בדרך לפיצוץ".
מילסון בשלב הזה מתאמן לא במסגרת הקבוצתית, ולא נראה כי יהיה כשיר למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול סטיאווה בוקרשט בשבוע הבא. בכל מקרה, הוא יטופל במסגרת ועדת משמעת פנימית ובשלב הזה אין כל רצון לשדרג את שכרו לאור התנהלותו. "מאמין שמילסון רוצה להיות פה", אמר המאמן ז'רקו לאזטיץ'. "נפתור את זה באופן פנימי".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א חוגגים את הזכייה באלוף האלופים
(צילום: עוז מועלם)
על פי אינדיקציות במועדון, פיפ"א צפויה לשחרר את החלטתה בנוגע לשגיב יחזקאל בקרוב, ייתכן שעד השבוע, מה שיאפשר את צירופו המיידי, אחרי שסיכם את תנאיו במכבי ת"א, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet.
המאמן הסרבי התייחס למשחק הראשון של קבוצתו: "אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים במה שאנחנו רוצים לעשות. בגלל עייפות לא לחצנו ואיבדנו כדורים. אני רוצה לשלוט יותר בכדור אבל זו ההתחלה וזה יותר ממה שציפיתי למשחק ראשון".
על ההכנה לסטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות, אמר: "אפשר לעשות הרבה בשבוע. היhתה אנרגיה, יש לנו 6 ימים, זה הרבה זמן, אנחנו לא יכולים לשנות את הלו"ז. בטוח שנשתפר ממשחק למשחק".