ברק בכר מדבר לקראת הדרבי מול הפועל חיפה
(ברק בכר מדבר לקראת הדרבי מול הפועל חיפה)
"ברור לנו שזה לא עוד משחק, בטח עבור לקהל. בלי קשר, אנחנו אחרי הפסד, יש לנו רצון לתקן ואנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה בצורה הכי טובה שיש", במילים האלה סיכם המאמן ברק בכר את הדריכות במכבי חיפה לקראת הדרבי מחר (שני, 20:30) נגד הפועל חיפה. הדבר האחרון שהירוקים רוצים זה להיות חתומים על עוד הפתעה, כמו האחרונה, בגביע, נגד מכבי נתניה.
בעקבות אותה הדחה ברבע גמר הגביע, בכר צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. עומר אצילי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה ופייר קורנו צפויים לחזור להרכב. ההתלבטות העיקרית הין בין פרנצדי פיירו לבין דין דוד.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
להוריד את מפלס הלחץ. בכר
(צילום: עוז מועלם)
הניצחון של הפועל באר-שבע אתמול על חדרה צימק את הפער בפסגת ליגת העל לנקודה אחת בלבד ובמכבי חיפה לא רוצים לחשוב לרגע על איבוד נקודות נוסף. "אנחנו בישורת האחרונה", אומר בכר. "אנחנו קודם כל רוצים להגיע לפלייאוף בצורה הכי טובה שיש, ובשביל זה נצטרך לשחזר את היכולת שלנו מהמשחק נגד בית"ר ירושלים".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
חוזר להרכב. שרי
(צילום: ראובן כהן)
במכבי חיפה יכולים להיות מעודדים מההפסד המפתיע (2:1) של מכבי ת"א להפועל ירושלים. ניצחון בדרבי החיפאי יגדיל את הפער מהצהובים ל-8 נקודות וסיפור האליפות מבחינתם יהיה היסטוריה. אבל בכר מנסה להוריד את הלחץ מהכתפיים של השחקנים שלו: "העונה היו לנו הרבה הזדמנויות לברוח אז לא צריך לסכם, מכבי ת"א קבוצה חזקה ויש עוד הרבה משחקים. אנחנו רוצים לשחק טוב ולנצח".
הירוקים מבינים שאחרי ההדחה מהגביע רק ניצחון על היריבה העירונית מחר ירגיע את המערכת ואת מפלס הלחץ במועדון. "אנחנו מגיעים לדרבי חשוב מאוד וכולם מבינים שאסור לנו למעוד. אנחנו חייבים לנצח ולהחזיר את הפער בפסגה, ולא פחות חשוב - לשמח את הקהל שלנו", מסכם שחקן בקבוצה.
למרות תלונות מצד האוהדים על כך שהמשחק יתקיים בשעת קריאת המגילה, איצטדיון סמי עופר שוב יהיה מלא בכ-30 אלף אוהדים, כאשר 3,000 מקומות יוקצו לאורחים האדומים.