"השחקנים גילו אופי": צפוו בברדה מדבר אחרי ה-2:3 על הפועל ת"א
(צילום: ONE)
"בסופו של דבר האחריות היא עליי, אני מאמן הפועל ת"א". אחרי ההפסד השלישי בארבעת המשחקים הראשונים של העונה, הפעם 3:2 מול הפועל באר-שבע, מאמן הפועל ת"א קובי רפואה לוקח על עצמו את האחריות.
הפועל ת"א, עם שלוש נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות, החמיצה אתמול הזדמנות גדולה לנצח את באר-שבע: היא הובילה פעמיים, ולפני שער הניצחון של יוג'ין אנסה עוד החמיץ סינטיהו סולליך. "האיכות ניצחה", הסביר רפואה. "היינו רכים מדי".
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה. "היינו רכים מדי"
(צילום: עוז מועלם)
מי ששוב ספג ביקורת הוא השוער סטפן מרינוביץ', שהיה אשם בשער השני שספגה הקבוצה, עם הדיפה גרועה לרגליו של שאפי סולימאנוב. במועדון עדיין מתקשים למצוא לו מחליף. "הוא בסיטואציה קשה", אמרו בקבוצה. "מעבר ליכולת המקצועית החלשה שלו, הוא גם לחוץ מהקהל שלא ממש מחבב אותו. לא יהיה מנוס מלהחליף אותו, אבל כרגע עדיין לא מצאנו כלום".
מעבר לשוער, במועדון מתכוונים להתחזק בשני שחקנים - קשר אחורי וחלוץ. "יש לנו סגל טוב מאוד", אמרו בהפועל ת"א. "קונטה ואבו דוסו הוסיפו לנו המון, קייס גאנם ולאיוס שחקנים מצוינים".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים לאחר ההפסד להפועל באר שבע
שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים לאחר ההפסד להפועל באר שבע
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
במועדון מאוכזבים מהיכולת של הזרים, בעיקר אלן אוז'בולט שמתחילת העונה מפגין יכולת חלשה. אליו אפשר להוסיף את מרינוביץ', גודפריד רומארטו שכבר הובהר לו כי הוא לא בתוכניות המקצועיות ופבלו גונסאלס שעדיין לא התאושש מהקורונה. "זרים אמורים לעשות את ההבדל ופה זה לא קורה", הסבירו בקבוצה.
אחרי ששיחקו נגד יריבות איכותיות כמו סכנין, נתניה ובאר-שבע, במועדון מבינים כי המשחק בשבת בפ"ת נגד נס-ציונה הוא כבר משחק שחייבים לנצח בו, אחרת עשויים להתבצע זעזועים במועדון.