מכבי ת"א פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון משכנע - 1:4 על מ.ס אשדוד בבלומפילד. ערן זהבי ומילסון בלטן עם שער ובישול כל אחד, ורוי רביבו מצא את הרשת בפעם הראשונה כשחקן בוגרים. אך מה שמעסיק את מכבי ת"א בימים האחרונים, לאחר עזיבתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן, הוא עתידו של הקשר פארפה גיאגון, שכנראה יעזוב בימים הקרובים.
המאמן רובי קין נשאל למה גיאגון לא שותף הערב וענה: "אני רוצה רק שחקנים שרוצים לשחק במכבי ת"א, עוד יומיים נראה מה קורה איתו". על המשחק עצמו אמר האירי: "חבל שספגנו, זאת אכזבה. אבל היה משחק טוב היום שלנו ואני מרוצה, שיחקנו בצורה פשוטה וטובה, לא צריך לעשות יותר מדי כדי להגיע לשער".
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
רובי קין. מרוצה בסך הכל מהמשחק הראשון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
 ערן זהבי מרים את רוי רביבו
 ערן זהבי מרים את רוי רביבו
"שמח שנותנים קרדיט לכל השחקנים הצעירים". רביבו וזהבי
(צילום: עוז מועלם )
רביבו הוסיף: "במכבי ת"א צריך לעבוד קשה כל הזמן, המקום בסגל לא מובטח. אני שמח שנותנים קרדיט לכל השחקנים הצעירים. אני מאוד אוהב את רובי קין, אני מאוד שמח ללמוד ממנו. הוא שחקן שהיה ברמות הכי גבוהות".
באשדוד ניסו לשמור על אופטימיות. המאמן אלי לוי אמר: "כל הכבוד לכולם למרות ההפסד, אני גאה בהם. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מבחינת חיזוק, ואנחנו גם נביא את השחקנים הללו. במחצית הראשונה היינו טובים ויכולנו לכבוש שער. קיבלנו את מכבי ת"א במחזור הראשון ואין מה לעשות".
הבלם גיל כהן הוסיף :"כשאתה נגד מכבי ת"א אתה צריך להיות מרוכז בכל המשחק. זה מאוד מחמיא לי שקבוצות בליגה מתעניינות בי, אבל אני כרגע מרוכז באשדוד. יש אנשים מאחורי הקלעים שדואגים לי ואני סומך עליהם".