הפועל באר שבע הצליחה אמש (ראשון) לשמור על המקום הראשון בליגת העל לשבוע נוסף לפחות, עם 0:1 ביתי על מכבי פתח תקווה. באר שבע לא הציגה יכולת התקפית גדולה, אך נהנתה משער של מריאנו בריירו, שממשיך להיות הג'וקר הגדול של הקבוצה עם שערו השישי העונה בכל המסגרות.
במועדון אופטימיים בנוגע לכך שבעתיד היכולת של הקבוצה תשתפר מאוד ומציינים את הסגל החסר עימו נאלץ לוי להתמודד לאחרונה. דור מיכה ימתין שבוע נוסף עם חזרתו לסגל. גם רועי גורדנה יחזור בשבת נגד הפועל ירושלים לאחר שריצה עונש הרחקה. אתמול איתן טיבי חזר ושותף כמחליף וההערכה היא שרק בעוד מספר שבועות גם שגיב יחזקאל יהיה כשיר.
2 צפייה בגלריה
בריירו חוגג
בריירו חוגג
בריירו חוגג. הג'וקר של ב"ש
(צילום: הרצל יוסף)
למרות הניצחון, בקרב אוהדי הקבוצה ישנה ביקורת על היכולת הלא משכנעת, כשגם המאמן רוני לוי לא חסין מביקורת. אמנם המאמן עומד מעל ומעבר לציפיות במבחן התוצאה, אך גם אתמול קבוצתו לא הצליחה לספק כדורגל התקפי מספיק טוב.
בנוסף ספג המאמן ביקורת על כך ששוב העדיף לספסל את המגן הימני המקומי אור דדיה והעדיף על פניו את איאד אבו עביד, שבלט במשחקי הנבחרת בעמדת הבלם אך אתמול שוב לא תרם למשחק ההתקפה של הקבוצה. דדיה, שנכנס כמחליף, יכול היה לסיים עם שני בישולים אך יוג'ין אנסה החמיץ מצבים נוחים שהוא מסר לו. בסיום טען לוי שהוא העדיף את אבו עביד בשל החשש משלישיית שחקני ההתקפה של פתח תקווה.
2 צפייה בגלריה
אבו עביד בפעולה
אבו עביד בפעולה
אבו עביד בפעולה. הועדף על פני דדיה
(צילום: הרצל יוסף)
אבו עביד עצמו – שרשם שבועיים חלומיים שבהם הפך לשחקן הרכב בנבחרת והיה גיבור הניצחון הגדול של קבוצתו במחזור שעבר, 1:2 על מכבי חיפה, באמצעות שני הפנדלים שכבש – אמר בסיום: "אני מרגיש טוב. אני תמיד שמח לעזור לקבוצה או לנבחרת. משתדל להיות שם כשאני נקרא לדגל. אין לי בעיה לשחק כבלם או כמגן. אני שמונה שנים בליגת העל בתפקידים האלה. בנוגע לפנדלים שכבשתי בסמי עופר, באותו רגע היה לי ביטחון והרגשתי טוב לקראת הבעיטות. אני שמח שהפנדלים נכנסו. בגדול יכול להיות שהמשחק בחיפה שינה לי את הקריירה. אני שחקן מקצוען שמשתדל תמיד לעבוד קשה. כל פעם כשיש לי הזדמנות אני רוצה לקחת אותה".
למרות התוצאות, הפועל ב"ש מתקשה הקבוצה למלא את אצטדיון טוטו-טרנר ואתמול פחות מ-11 אלף צופים הגיעו להתמודדות. בקרב האוהדים יש טענות על כך שלא מתבצעות בדיקות קורונה מהירות מחוץ לאצטדיון, דבר שהיה מאפשר לצופים רבים יותר ללא תו ירוק להגיע.
באצטדיון עצמו אתמול היו תקלות במסכים והשעון שמציג את דקות המשחק לא פעל. בכלל נראה לאחרונה שתחזוקת האצטדיון לוקה בחסר, והמושבים בו דהויים ומאובקים למדי. זאת לאחר תקופת שיפוצים ארוכה, שכללה גם את השבתת המגרש בשל החלפת הגג. בחודש ינואר אמורות להסתיים סופית עבודות הקירוי. הבשורה המשמחת מבחינת אוהדי הקבוצה היא שתחת הגג החדש יותקן מכשיר "מנואלה" שיאפשר הצגת תפאורות מיוחדות ביציע הדרומי.