בירם כיאל מפונה באמבולנס לבית החולים
(צילום: באדיבות ONE)
בבני סכנין לקחו קשה מאוד את הפציעה של הקפטן בירם כיאל, ששבר אתמול (שבת) במהלך ה-1:1 מול הפועל פ"ת את עצם השוקית ויעבור הבוקר (ראשון) ניתוח בבי"ח רמב"ם שבחיפה. כיאל ייעדר כארבעה חודשים מהמגרשים ובמועדון הרוסים.
הקשר נפצע בצורה חמורה במהלך המשחק, במסגרת המחזור השני של ליגת העל, לאחר עבירה גסה מצדו של שחקן היריבה, ג'ימי אלכסיס, שראה עקב כך את הכרטיס האדום.
2 צפייה בגלריה
מכה קשה לסכנין. כיאל מפונה על אלונקה
מכה קשה לסכנין. כיאל מפונה על אלונקה
מכה קשה לסכנין. כיאל מפונה על אלונקה
(ראובן שוורץ, ONE)
"כשאתה רואה דברים כאלה, כדורגל לא מעניין אותך", אמר יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס. "כששחקן מגיע פנים מול פנים ונכנס עם הסטופקס ברגל, אני לא יכול לקרוא לו שחקן כדורגל. צריך שיהיה כבוד למקצוע. זו הייתה כניסה רעה וכולם ראו את זה. מה זה, אליפות העולם? איזה משחק זה? בסך-בכל משחק ליגה. בירם כל חייו זה כדורגל, הוא מקצוען וזה עצוב מאוד. אני מבואס, מאוכזב ולא זוכר בכלל את התוצאה. היא הכי פחות מעניינת".
מלבד אבו יונס, אנשי הנהלה נוספים הגיעו לבית החולים וניסו לחזק את כיאל, שמירר בבכי עם היוודע תוצאות הבדיקות. השחקן הבטיח כי למרות הקושי, הוא יישאר חזק והבטיח לנסות לחזור כמה שיותר מהר.
2 צפייה בגלריה
כיאל מורד מהמגרש על אלונקה, אתמול
כיאל מורד מהמגרש על אלונקה, אתמול
כיאל מורד מהמגרש על אלונקה, אתמול
(צילום: ראובן שוורץ, ONE)
אלכסיס עצמו פרסם פוסט ברשתות החברתיות במהלך הלילה, בו כתב: "אני לא מצליח להירדם, המחשבות אינן עוזבות אותי. הערב הזה היה ערב קשה. לא רק נכשלתי בכך שאיכזבתי את החברים שלי לקבוצה, בנוסף פצעתי קולגה בצורה רעה. ללא סיבה, ניסיתי להגיע לכדור בצורה אגרסיבית. איחרתי בהגעה לכדור והרגל ננעצה ברגל שלו בצורה רעה. אני מודע לאגרסיביות שלי ולכדורגל הפיזי שלי, אבל התוצאה של מה שקרה הערב היא הגרועה ביותר שיכולתי לחשוב עליה. סליחה מעומק ליבי".
גם הפועל פ"ת הוציאה הודעה בעקבות האירוע: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה שולח איחולי החלמה מהירה לקשר בני סכנין, בירם כיאל, שנפצע אתמול במשחק בין הקבוצות. הפציעה הקשה העיבה על חגיגת הכדורגל אתמול בפתח תקווה לעיניי אלפי אוהדים ביציעים, כך שהתוצאה על הדשא הייתה שולית. מחזקים את בירם ואת בני סכנין ברגעים האלה ומאחלים חזרה מהירה למגרשים".