בבני סכנין ממשיכים להתפלל לשלומו של נביל חאיק בן ה-19, השחקן שנפצע אתמול (חמישי) באירוע ירי שהתרחש באחת מהחנויות בעיר. הכדורגלן הצעיר הועבר מבית החולים הגליל בנהריה להדסה עין כרם בירושלים להמשך טיפול.
חאיק התעורר במהלך הערב והצליח להזיז את ידיו. בכל מקרה, משפחתו - בעצת הרופאים - החליטה להעבירו לבית החולים הדסה בירושלים.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הכדורגלן הצעיר הועבר מבית החולים הגליל בנהריה להדסה עין כרם בירושלים
(צילום: אורן אהרוני)
מבית החולים הגליל בנהריה נמסר הערב: "בשעות האחרונות חל שיפור במצבו של פצוע הירי בן ה-19, תושב עילבון, שהובא אתמול למרכז הרפואי לגליל במצב קשה. עם הגעתו למרכז הרפואי נאלצו הצוותים להרדימו ולהנשימו, ובהמשך עבר ניתוח מציל חיים ע"י כירורג כלי דם ואורתופדים. כאמור, במהלך היום חל שיפור במצבו והוא נגמל מהנשמה. לפני כחצי שעה הועבר הפצוע במסוק למרכז הרפואי הדסה עין כרם, לבקשת המשפחה. עם שחרורו הוגדר מצבו בינוני".
בני סכנין הוציאה גם היא הודעה רשמית בנושא: "משפחת השחקן מכפר עילבון, קרוביו מצד אמו ממשפחת גנטוס בסכנין ומועדון בני סכנין מביעים את מלוא תודתם והערכתם לצוות הרפואי בבית החולים נהריה על הטיפול המסור אשר קיבל השחקן. כמו כן, מביעים את מלוא התודה וההערכה לבית חולים הדסה עין כרם על ההיענות המהירה ושיתוף הפעולה וקבלת הפצוע אליהם. מתפללים לבורא עולם להחלמה מהירה של השחקן".
2 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
בבני סכנין מתפללים לשלומו של השחקן הצעיר
(צילום: אלעד גרשגורן)
את חאיק הגדירו במועדון כדור העתיד של בני סכנין, ומי שהתחבב על המאמן סלובודן דראפיץ' ועל הצוות המקצועי. הוא הוקפץ מקבוצת הנוער לבוגרים, איתם יצא למחנה אימונים ואף היה בתוכניות של הקבוצה למשחק גביע הטוטו בשבת מול הפועל חיפה.
השחקן, כאמור, מתגורר בעילבון והוא הגיע אמש לסכנין במטרה להתאמן עם הקבוצה, לאחר מכן הוא ניגש לאטליז בעיר על מנת לרכוש בשר עבור סבו וסבתו שמתגוררים בסכנין. בזמן ששהה בחנות נכנסו שלושה חמושים והחלו בירי. השחקן ספג מספר יריות וניסה לברוח מהחנות בזמן האירוע, אך אחד מהחמושים המשיך לירות לעברו.