מסאי דגו הוא המאמן החדש של הפועל ת"א. מאמן מכבי חיפה בעונה החולפת חתם לשנתיים אצל האדומים. על ההחלטה למנות את דגו פורסם לראשונה ב-ynet.
אחרי שהציבו את דגו ושרון מימר כמועמדים האחרונים לאימון הקבוצה, החליט דייויד מינצברג ללכת על דגו, אשר קיבל חוזה זהה לזה שקיבל במכבי חיפה. הוא ירוויח 40 אלף שקל נטו לחודש כשבעונה הראשונה אין פיצוי במקרה של פרידה. במידה שהפועל ת"א תחליט בסיום העונה לא להמשיך עמו, הוכנס לחוזהו פיצוי מיוחד, אולם עליית ליגה תוביל אותו כמעט בוודאות להמשיך עונה נוספת. בנוגע לעונתו השנייה כבר הוכנס מנגנון פיצוי במקרה שיפוטר.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו מונה למאמן הפועל ת"א
מסאי דגו מונה למאמן הפועל ת"א
עכשיו הוא אדום. דגו
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
דגו אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור להפועל ת"א, מועדון יקר לליבי שנתן לי המון לאורך הקריירה. קיבלתי את ההחלטה מהלב ואני מודע לאתגרים ולמשימות העומדות בפנינו. לאוהדים המסורים אני יכול להבטיח שנעשה הכל בשביל להסב לכם אושר וגאווה, נצטרך להתאחד כולנו סביב הקבוצה וביחד נצעיד אותה בחזרה למקומות שאליהם היא שייכת. יאללה הפועל".
מנכ"ל המועדון, עמית פסט: "אנחנו שמחים שמסאי חוזר למועדון בו גדל וסומכים עליו שיעזור לנו לעמוד במשימות העומדות בפנינו לקראת העונה הקרובה. התרשמנו מאוד מהיכולות המקצועיות של מסאי ומהאישיות שלו. אנו מאמינים בו וניתן לו את כל הכלים בשביל להצליח להחזיר את הפועל למקומה הטבעי בתום העונה הקרובה ולבנות יסודות טובים לעתיד".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מסגנית האלופה לנושרת ללאומית. מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
דגו עשוי להביא את הכוורת המקצועית שהייתה לצידו בכפר גלים, כולל אחד מעוזרי המאמן דושאן מאטוביץ' או גיא וייזינגר, מאמן השוערים איתי זילפה, שאימן גם בנבחרת ישראל, והפסיכולוג אלעד אשכנזי.
אחרי שמועות על פירוק במקרה שמינצברג יישאר במועדון, נראה כי תקציב שכר השחקנים של הפועל ת"א יהיה הגבוה ביותר בליגה הלאומית בעונה הבאה גם אם עסקת המכירה לאדמונד ספרא לא תצא לפועל. מדובר על כ-10 מיליון שקל, כשמבחינת המועדון החתמה של דגו היא הצהרת כוונות.
מינצברג עדכן בכל מקרה את אנשי ספרא, שחתום מולו על מזכר הבנות, למרות שבין הצדדים אין התקדמות ולא הוגשה בשלב זה כל הצעה למתווה חדש מצד המיליארדר היהודי. כזכור, ספרא הבהיר כי עד שלא יוסדרו החובות בין מאיר תושב למינצברג, הוא לא מוכן להמשיך את ההליך.
שחקני ליגת העל מסכמים עונה
(ONE)