דור פרץ: "אנחנו מכוונים הכי גבוה"
(צילום: באדיבות ONE)
נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב בשבת (21:45) בבוקרשט מול רומניה במוקדמות היורו. "נבוא להישג את התוצאה הכי טובה שאפשר", סיפר אוסקר גלוך לפני אימון הבוקר. "נעשה את הכי טוב שלנו. יש לרומניה שחקנים איכותיים שאוהבים את הכדור, אבל אנחנו מתמקדים בנו ולא בהם. מצוקה בהתקפה? אני לא חושב, יש פה שחקנים מספיק טובים. כל אחד ייתן את הלב ויעשה את הטוב ביותר שלו".
"אני עוד לא יודע אם אני פותח, אבל אעשה בכל מקרה את הטוב ביותר שלי. הנבחרת לא תלויה בשחקן אחד, זה לא קשור אליי רק", הוסיף גלוך. "הנבחרת מאוד מגובשת, כולם חברים טובים. יש אווירה טובה לקראת המשחק ובאים לנצח. שמח מאוד שהאוהדים מאמינים בנו, מקווה להחזיר להם".
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך אימון מסכם נבחרת ישראל
אוסקר גלוך אימון מסכם נבחרת ישראל
לא ידוע אם יפתח או לא. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
על העונה עד כה ברד בול זלצבורג, אמר גלוך: "אני מתפתח שם מיום ליום, הם נותנים לי את מה שחסר לי. זה לוקח זמן, אבל הכל בסדר. יש לי סבלנות ואני צעיר. אני רוצה להתפתח ולהשתפר. שחקנים באים כדי ללכת אחרי זה לליגות יותר בכירות, שמח שהגעתי לשם, זו מקפצה טובה".
ובעניין אחר: החלטה עקרונית שהתקבלה, ותגובש סופית לאחר האימון המסכם מחר בבוקרשט, היא שדור תורג'מן יפתח בחוד נבחרת ישראל במשחק החשוב בשבת. למרות שתורג'מן הוא שחקן מחליף במכבי ת"א, היכולות שלו באימונים יחד עם חוש ההבקעה שהציג בנבחרת הנוער במהלך המונדיאליטו וגם במדי הנבחרת הצעירה ביורו עד גיל 21, גרמו לקבל את ההחלטה לגביו.
2 צפייה בגלריה
בקרב ביחד בסגל. תורג'מן, רביבו ולמקין
בקרב ביחד בסגל. תורג'מן, רביבו ולמקין
צפוי לפתוח. תורג'מן
(צילום: עוז מועלם)
בקישור האחורי יפתח דור פרץ, כאשר ישנה התלבטות בין מוחמד אבו-פאני למחמוד ג'אבר, עם יתרון קטן לקשר המשחק בפרנצווארוש ההונגרית.