האם מכבי חיפה תחזור לשלב הבתים של הצ'מפיונס? עוד מוקדם לדעת, אבל הצעד הראשון במסע לעבר הבמה המרכזית של הכדורגל האירופי יירשם מחר (שלישי, 21:00), כשהירוקים יתארחו אצל אלופת מלטה האמרון ספרטנס במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון.
"יש תחושה של התחלה חדשה", אמר מאמנה החדש של הירוקים, מסאי דגו. "מקווה שנפתח ברגל ימין. אני מכיר את ההרדמות של היריבה, אנחנו מבחינתנו לא מזלזלים באף יריבה. אם המאמן שלהם אומר שיש להם סיכוי של אחוז אחד, זה עדיין אומר שיש להם סיכוי".
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
דגו באימון המסכם, הערב
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
"אנחנו הולכים לשחק על מגרש סינטטי ולא רגילים לזה", הוסיף דגו. "אני מאמין שהשחקנים עכשיו מרגישים את הדשא באימון ויבואו מוכנים למחר. נראה להם שזאת יריבה שעשתה חיים מאוד קשים ליריבות בשנה שעברה והדיחה את לבסקי סופיה. בכל מקרה, זה תלוי בנו".
"אם נבוא בגישה טובה ואגרסיבית אני מאמין שיהיה טוב", המשיך דגו. "יש התרגשות לקראת המשחק הראשון שלי, אבל ברגע שתישמע שריקת הפתיחה אני מניח שזה יזוז הצידה. אני מרגיש שאני נכנס לאיזשהו טירוף, אני מאוד שמח שיש איתנו גם אוהדים כאן וירגישו אותם טוב. הם ידחפו אותנו הכי חזק שיש".
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
"מרגש". שרי
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
קשר מכבי חיפה, צ'ארון שרי, סיכם: "זה מרגש, משחק רשמי ראשון של עונה זה מרגש והתכוננו למשחק הזה בצורה טובה. העונה האחרונה הייתה מדהימה, אבל עכשיו מתחילים שוב מאפס וצריך להתרכז בעונה הזאת כדי להיות מוכנים למשחק הראשון ולהעפיל לשלב הבא".