אחרי שסגר הלילה (בין חמישי לשישי) את תנאי עזיבתו מול סלטיק, איסמעילה סורו (25) חתם היום בבית"ר ירושלים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, והפך למשתכר הבכיר במועדון עם 300 אלף אירו לעונה - שכר שיא בעידן ברק אברמוב. על כוונת בית"ר להחתים את סורו פורסם לראשונה ב-ynet.
סורו בן ה-25 כבר שיחק תחת יוסי אבוקסיס, כשזה עוד הדריך את בני-יהודה. זה סלל לו את המעבר היוקרתי לסלטיק, שרכשה את השחקן מחוף השנהב תמורת 2.5 מיליון אירו. אחרי שנתיים וחצי אצל אלופת סקוטלנד הושאל השחקן בקיץ האחרון לארוקה הפורטוגלית, במדיה שיחק בעונה שחלפה 26 משחקים.
1 צפייה בגלריה
 איסמעילה סורו
 איסמעילה סורו
שוב עם אבוקסיס. סורו
(צילום: בית"ר ירושלים )
סורו החל את הקריירה שלו באירופה בגיל 18, כשחתם ב-2016 בסקסאן המולדבית, ממנה עבר שנה לאחר מכן להומל הבלארוסית. בתחילת עונת 2018/19 חתם בבני יהודה וסייע לה לזכות באותה עונה בגביע המדינה. הוא חתם לעוד שנתיים אצל הזהובים, וב-2020 נרכש כאמור על ידי סלטיק. בנוסף, לסורו יש הופעה אחת במדי נבחרת חוף השנהב.
הוא הזר החמישי של בית"ר ירושלים, אחרי דני הוצ'קו, מיגל סילבה, פרד פריידיי ומירון ג'ורג. עוד החלטה שהתקבלה בבית"ר היא כי אילון אלמוג ממכבי ת"א לא יצורף מאחר שהוא רוצה לשחק בכנף שמאל, כשהיא מעוניינת לחזק את כנף ימין. לכן, הקבוצה תחתים שחקן זר בעמדה הזו.
פורסם לראשונה: 12:06, 01.09.23