מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, קיים אסיפה קשה בת שעתיים לשחקני הקבוצה, יממה אחרי התבוסה הביתית 3:0 להפועל ת"א. "איך יכול להיות שאתם עולים למשחק כזה ולא עושים כלום ממה שתרגלנו?", צעק אבוקסיס. "20 דקות ראשונות, וזהו. במקום לנצל שטדי מאחוריכם".
אבוקסיס עבר שחקן שחקן וביקר אותם. לפרד פריידיי ומיירון ג'ורג', אמר: "אתם לא עושים הגנה, לא תשחקו ביחד. ניסיתי משהו התקפי, וזה נגמר. מהמשחק הבא הכל ישתנה פה". המאמן ביקר גם את השוער מיגל סילבה, שהציג משחק חלש: "אתה לא יכול לספוג שערים כאלו".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"אסור היה לנו לוותר על המשחק". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס: "המחצית השנייה הכי גרועה שלי כמאמן"
(צילום: באדיבות ONE)
בסיום האסיפה, אבוקסיס שלח את השחקנים הביתה וביטל את היום החופשי שלהם למחר. כזכור, אתמול התנצל אבוקסיס בפני האוהדים: "אני מתנצל בפני הקהל שלנו על המחצית השנייה. היינו חשופים, לא מסודרים ואני אחראי לזה. הנפילה במחצית השנייה ענקית. אני לא זוכר איבודי כדורים כאלו, לא היינו קיימים, הפסדנו בכל כדור בהגנה. ניסיתי הרכב התקפי, כנראה שזה לא מתאים לנו. עשינו עוד שני שינויים במחצית השנייה וזה היה עוד יותר גרוע".
המאמן המשיך: "אסור היה לנו לוותר על המשחק, כנראה שכל הכלים ההתקפיים ביחד לא יכולים לשחק. אחרי השער השני היינו לחוצים ועצבניים, נשברנו מנטלית. יש לנו סגל שצריך להיראות טוב יותר".
2 צפייה בגלריה
אשכנזי
אשכנזי
שחקני בית"ר בהלם, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
המנכ"ל כפיר אדרי יזמן לבירור את אנשי חברת האבטחה בשל המחדל שגרם לעשרות מאוהדי בית"ר לרדת לחדרי ההלבשה. בקבוצה יבחנו את החלפתה.