המהפכה בסגל בית"ר ירושלים החלה. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) על שמונה שחקנים שיעזבו: אוראל דגני, דן עזריה, פרד פריידיי, יובל אשכנזי, עומר קורסיה, בן ביטון, ניקה חורחלי ואדי גוטליב. "אנחנו מאחלים לכולם הצלחה רבה בהמשך הקריירה ובקבוצות החדשות, ומי יודע, אולי נתראה בעתיד שוב", נמסר מהמועדון.
כזכור, אתמול, בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, כבר נפרד דגני מאוהדי בית"ר: "לפני ארבע שנים עזבתי מועדון שהיה עבורי בית, כדי לצאת למסע עם מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. זו הייתה החלטה קשה, אך היא הוכיחה את עצמה בכל רגע. מהשנייה הראשונה הרגשתי את אהבת האוהדים, והחום שהראתם לי היווה לי נחיתה רכה".
1 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני
שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני
"התקופה בבית"ר הייתה מלאה באתגרים". דגני
(צילום: עוז מועלם)
"למרות שעברו ארבע שנים מיום החתימה, אתייחס רק לשלוש וחצי שנים הראשונות שלי בבית"ר, שכן חצי העונה האחרונה לא משקפת את היכולות שלי, את הנתינה שלי ואת החיבור שלי לקהל ולצערי נכפתה עליי בגלל שיקולים זרים. התקופה בבית"ר הייתה מלאה באתגרים, עליות וירידות, אך לאורך כל הדרך, גדלתי כשחקן וכאדם".
"שיא המסע היה ללא ספק הזכייה בגביע בעונה שעברה. התגאתי ללבוש את מדי הקבוצה ומעת לעת לענוד את סרט הקפטן. מקווה שהצלחתי להחזיר לכם ולו במעט את מידת הגאווה שאני חשתי. תודה לכל מי שתמך בי בדרך".
יצחקי: "חשוב לסיים את העונה בצורה טובה"
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 18:12, 21.05.24