מכבי ת"א בדרך להחתמה נוספת. על-פי דיווח בפורטוגל, קיקו בונדוסו נפרד היום מחבריו באימון ויזלה ועושה את דרכו לישראל לקראת חתימה אצל הצהובים.
הקשר בן ה-27 הבקיע שני שערים בלבד ובישל שלושה נוספים בעונה החולפת בפורטוגל, אך נבחר על ידי "רקורד" - מהעיתונים הגדולים בפורטוגל - לאחד מ-11 המצטיינים של העונה.
3 צפייה בגלריה
יגיע לקריית שלום?
יגיע לקריית שלום?
יגיע לקריית שלום?
(צילום: רויטרס)
בונדוסו אמור להיות הזר החמישי של מכבי ת"א, אחרי העזיבות של פארפה גויאגון (שרלרואה) וג'ורג'ה יובאנוביץ' (באזל).

אחרי האכזבה בליאז': האתגר של דוידה ומכבי ת"א

למרות שרשם ארבע הופעות בלבד בהרכב של סטנדרד ליאז' בעונה שחלפה, אושר דוידה הפך ליעד בקריית שלום. אמש השלים השחקן את החזרה שלו לליגת העל, לאחר שחתם על חוזה בן ארבע עונות (עם אופציה לעונה נוספת) במכבי ת"א, ששילמה כמיליון אירו (סכום שיגדל בהתאם לבונוסים) לקבוצה הבלגית.
הפועל ת"א, ממנה רכש המועדון הבלגי את דוידה ב-1.6 מיליון אירו, תקבל עבורו רק חלק מחמשת אחוזי הסולידריות המגיעים לה כאשר ליאז' עדיין צריכה לשלם לאדומים באוקטובר הקרוב כ-750 אלף יורו - אחד משני התשלומים על ההעברה מקיץ 2022.
3 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
להוריד הרבה חלודה. דוידה
(צילום: מכבי ת"א)
דוידה מצדו יחל בקרוב את המאבק על מקומו באגף של מכבי ת"א, מול יונתן כהן, שחקן אחר שנאלץ לעבור קליטה מחודשת בישראל אחרי אכזבה אירופית. השחקן בן ה-22 מגיע אחרי עונה שהוא היה שמח לשכוח, כאשר במשך חודשיים הוא שובץ בסגל קבוצת המילואים של ליאז'. את העונה הוא סיים עם אפס שערים ואפס בישולים, מה שהוביל את המועדון הבלגי להחלטה לשחרר את השחקן, גם במקרה של הפסד כספי משמעותי.
הפעם האחרונה בה רשם שחקן הכנף דקות משחק הייתה בחודש מאי האחרון, אז שיחקה ליאז' נגד סרקל ברוז', כשהשחקן הישראלי הסתפק בחמש דקות בלבד. לאורך כל העונה בבלגיה הוא רשם 549 בלבד, מתוכן שתי הופעות בלבד נמשכו מעבר ל-60 דקות. ביתר המשחקים הקרדיט לו זכה דוידה היה מוגבל. גם ביורו הצעירות תחת גיא לוזון התקשה השחקן לקחת חלק משמעותי בדרך לחצי הגמר.
3 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
"מצפה לנו משחק שונה". רובי קין
(צילום: עוז מועלם)
מבחינת מכבי המטרה הראשונה היא לנסות ולהחזיר את דוידה לכושר משחק כמה שיותר מהר, כשהוא לא יוכל לקחת חלק במשחק בליגה הקרוב נגד הפועל חדרה, מאחר והוא יצטרף לאימוני הקבוצה רק בשבת.