מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את ליגת העל בצורה נהדרת עם 0:4 ביתי על העולה החדשה עירוני טבריה. דין דוד כיכב עם שלושער, ודיא סבע כבש את השער הרביעי. מה שהעיב על הניצחון הייתה הפציעה של שון גולדברג, שנפגע בכתפו והוחלף במחצית. הבלם יעבור מחר בדיקת MRI כדי לברר את חומרת הפציעה.
כוכב המשחק דין דוד אמר: "מאוד מרגש לכבוש שלושער ראשון בקריירה, אני מאוד שמח. זה יום שאזכור לעד. לי ולפרנצדי פיירו יש קשר טוב ואנחנו אוהבים לשתף פעולה. אני מרגיש מעולה במכבי חיפה, אני מקווה שנחזיר את האליפות. אני מקווה שנמשיך לנצח ולהיראות טוב בהמשך העונה".
2 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
דין דוד חוגג
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ברק בכר הוסיף: "הצלחנו לנצח בצורה חלקה, לא משחק גדול שלנו אבל ניצחנו. היה לנו חשוב לא לספוג היום. שון גולדברג נפצע ואני מקווה שזה לא משהו רציני. לא יודע אם הסיפור של דיא סבע מאחורינו. מי שרוצה לשרוק בוז לסבע שישרוק. אנחנו עושים הכל כדי שהסיפור הזה יהיה מאחורינו. אנחנו צריכים שכולם יתמכו בקבוצה. אנחנו עובדים קשה כדי להביא שחקנים שיתאימו לנו, וצריך גם לדלל את הסגל".
אלירן חודדה מאמן טבריה: "אי אפשר לנצח את מכבי חיפה בצורה הזאת. אנחנו צריכים לעשות התאמות לליגת העל. הבאנו שחקנים שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להפיק מהם יותר. אנחנו רק במחזור הראשון, יש עוד דרך ארוכה. כולם הורידו אותנו ליגה לפני שהיא התחילה, אבל אנחנו נוכיח שאנחנו ראויים לליגת העל".