עם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון, אותו "אירחה" בהונגריה, מכבי ת"א תתארח מחר (חמישי, 22:00) אצל באצ'קה טופולה למשחק הגומלין בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. זאת בתקווה להבטיח את מקומה בפעם החמישית בליגה האירופית, שלראשונה תשוחק בשיטת ליגה ולא בשיטת בתים.
שחקניו של ז'רקו לאזטיץ' נחתו אמש בבלגרד, שם הם שוהים בבית הנבחרות של ההתאחדות הסרבית. "אני מתייחס כאילו התוצאה מהמשחק הראשון לא קיימת ואנחנו צריכים לנצח את המשחק כמו במשחק רגיל", אמר לאזטיץ' לקראת המשחק. "כמו שאמרתי אחרי המשחק – המשימה לא הסתימה. המשימה שלנו היא להעפיל לליגה האירופית וכמובן שזה כרגע בידיים שלנו, אבל מבחינתנו זה משחק חדש. באצטדיון הזה אני יודע איך הקבוצה צריכה לשחק ואני מכיר את האנשים בסרביה שמאמינים שאפשר תמיד לעשות את הלא יאומן במיוחד במעמד כזה זו תהייה העבודה שלנו להיות צנועים, להיות מרוכזים ולעשות הכל כדי לנצח במשחק ולא כדי להיעזר בתוצאה של המשחק הראשון".
3 צפייה בגלריה
ז'רקו לאזטיץ'
ז'רקו לאזטיץ'
"נצטרך לחזור על הדברים הטובים שעשינו במשחק הראשון". לאזטיץ'
(צילום: מכבי ת"א)
על החזרה למגרש שבו אימן את באצ'קה טופולה בשנתיים האחרונות: "כן זה כמובן יהיה מאוד מרגש. האצטדיון הזה הוא כמו הבית שלי בו היו לי זכרונות מעולים. כמובן שחלק מהזכרונות האלה יעזרו לי גם לקראת המשחק מחר ולנסות לשתף אותם עם השחקנים והצוות המקצועי ואני עושה הכל כדי להיעזר בזכרונות והידע הזה כדי לנצח את המשחק מחר".
על העובדה שהיו לקבוצה שבעה ימים להיערך למשחק ללא משחק ליגה בניהם אמר: "כל מאמן אוהב שיש לו זמן להכין את הקבוצה ולשפר במהלך האימונים. אנחנו נצטרך לחזור על הדברים הטובים שעשינו במשחק הראשון כשהחזקנו בכדור וכשאיבדנו אותו והיו גם בעיות ב15-20 דקות בהן לא החזקנו בכדור ובמשחק מחר נצטרך להיות גם מאורגנים להםליא בהגנה וככה נהייה קרובים להעפיל לשלב הבתים".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים במשחק הראשון
שחקני מכבי ת"א חוגגים במשחק הראשון
שחקני מכבי ת"א חוגגים במשחק הראשון
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
במשחק הראשון באצ'קה טופולה איבדה שני שחקנים ונותרה בתשעה שחקנים כמעט מחצית שלמה. לאזטיץ' יודע שהמשחק מחר יהיה שונה לגמרי: "יש להם המון שחקנים טובים וזה לא בעיה בשבילם למצוא את המחליפים הראויים. מצד שני אני חייב לומר שדווקא ששיחקנו נגד 11 שחקנים היינו טובים יותר מאשר נגד 9 ונצטרך לשחזר את זה מחר כדי להעפיל לשלב הבא. הרבה דברים תלויים בנו ונרצה להראות את זה מחר".
מגן הצהובים, רוי רביבו, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שיותר ממגיע לנו להגיע למעמדים האלה ולתת את הכל ובואו נראה מה יהיה".
3 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
"בכדורגל הכל אפשרי". רביבו
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על היתרון מהמשחק הראשון אמר: "במשחק הקודם עשינו משחק טוב. אבל בכדורגל הכל אפשרי. כמו שהיריבה ספגה שני אדומים ושיחקו ב-9 שחקנים גם לנו זה יכול לקרות. הכל אפשרי בכדורגל".
לשחקני מכבי ת"א יש היכרות טובה עם המגרש בו תשחק מחר, מאחר שאירחה בו את משחקיה האירופיים בעונה שעברה. "אני זוכר את המגרש ואיך הוא נראה", אמר רביבו. "אנחנו צריכים לבוא ולשלוט במשחק ולהיות מוכנים אליו. הצוות יכין אותנו הכי טוב שיש".
על הקיץ העמוס שהיה לו עם במדי הנבחרת האולימפית וגם עם מכבי ת"א: "אולי בבית פחות אוהבים את זה שאני נעדר הרבה, אבל אני מאוד שמח שאני חלק מזה בשלבים האירופיים ואם בנבחרת זה משהו שאני עובד מאוד קשה בשבילו".
פורסם לראשונה: 18:59, 28.08.24