הגעתו ארצה של פליסיו מילסון יחד עם סוכנו לאחר שהבריז ממחנה האימונים של מכבי ת"א בפולין, לא בהכרח תוביל לשדרוג בשכרו. הצהובים מאוכזבים מהתנהלותו של הקשר האנגולי והחרמת המחנה, אליו היה אמור להגיע לפני שבועיים.
מילסון היה משוכנע כי ההחלטה שלו לברוח ממחנה האימונים בעקבות הצעות שוברות שוויון מקבוצות אחרות שהציג בפניו סוכנו, תוביל את מכבי ת"א להילחץ ולשחררו. בפועל, למעט התעניינות עקרונית מצד מועדונים ביוון כמו א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס, שלא היו קרובות לדרישות של מכבי ת"א, הוא לא קיבל שום הצעה קונקרטית.
1 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
במועדון מאוכזבים מהתנהלותו. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
בכל קיץ אחר מילסון היה נענש בחומרה, אך לאור הקושי של מכבי ת"א להנחית זרים, הוא צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית ולהיקנס. האלופה ניסתה להנחית בין היתר את מוסא גנפו מאנטליהספור ואיסוף סיסוקו הצעיר מבורדו, אך נראה כי אפשרות החתמתם של השניים מתרחקת נכון לעכשיו.
החזרה של מילסון אמש נבעה בעיקר מנהבנה שלו כי ההחלטה שלו להבריז ממחנה האימונים בעצת סוכניו חשפה אותו לתביעה, ולכן המטרה היה לחזור מיידית לאימונים, לעמוד לרשות המועדון במוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא מול סטיאווה בוקרשט ולתאם ציפיות אם יתקבלו לגביו הצעות. בשל התנהלותו החד צדדית, נראה כי הוא לא צפוי לקבל שדרוג בשכרו בקרוב. עם זאת, ייתכן כי בשלב מאוחר יותר של העונה חוזהו ישודרג יחד עם הכנסת סעיף יציאה מוסדר.

לאיוס מתרחק, במועדון מחכים ליחזקאל

בקבוצה מבינים כי יהיה קשה לצרף את הישאם לאיוס תחת ההצעה הנוכחית, זאת למרות שהעלו אותה מ-700 ל-800 אלף אירו. בהפועל ת"א לא יקבלו הצעה שכוללת סכום הנמוך ממיליון אירו - לא כולל בונוסים ואחוזים ממכירה עתידית. החזרה של מילסון יחד עם זה שהמוחתם הטרי הנרי אדו שיחק במחנה האימונים באגף שמאל, עשויים לגרום לצהובים להחליט לא להוסיף את הסכום לטובת ביצוע העסקה.
אחרי ששגיב יחזקאל סיכם את תנאיו במכבי ת"א, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, במועדון היו משוכנעים כי תתקבל ההחלטה של פיפ"א בתביעתו להשתחרר מחוזהו באנטליהספור. עם זאת, ההחלטה מתעכבת ומונעת משחקן הכנף להצטרף מיידית לאימוני הקבוצה.
צפו: הבישול הראשון של חלאילי במדי הבלגים
(ONE)