מי זוכר שרק לפני שבועיים מכבי חיפה הייתה רחוקה 10 נקודות ממכבי ת"א? הירוקים פשוט בכושר שיא ואתמול (רביעי) ספרו ניצחון רביעי ברציפות - 0:3 קליל בחוץ על בני סכנין.
גם ללא ליאור רפאלוב - הכוכב של הקבוצה במחזורים האחרונים - חיפה עשתה את העבודה. ענאן חלאילי כבש ראשון (7), דין דוד הוסיף צמד (56 ו-62) ואפילו לורנצו שימיץ' חגג שני בישולים.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי עם מחמוד ג'אבר
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי עם מחמוד ג'אבר
כאב ראש גדול למכבי חיפה. צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
על אף שביעות הרצון בעקבות הניצחון, במכבי חיפה מתמודדים עם כאב ראש לא פשוט. צ'ארון שרי, שמתמודד עם בעיות משפחתיות זמן מה, מעוניין לעזוב את הקבוצה על מנת לשהות עם משפחתו בהולנד. במכבי חיפה הבהירו שהם לא מתכוונים לוותר בקלות, וינסו בכל זאת להשאיר את אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה - והקפטן - בכרמל: "נעשה הכל שיישאר. מנסים למצוא פתרונות".
הירוקים בודקים אפשרות להציע לשחקן חופשות בביתו שבהולנד לעתים קרובות יותר על מנת שיישאר בקבוצה לפחות עד לסיום העונה. הבעלים, יעקב שחר, נפגש בשעה זו עם שרי ולנסות לשכנעו להישאר, בעוד השחקן נחוש לעזוב.

הירוקים חוגגים ניצחון רביעי ברציפות

אחרי סכנין, שימיץ' זכה לשבחים גדולים על השיפור והעובדה שהוא נכנס לנעליו הגדולות של עבדולאי סק, הנמצא באליפות אפריקה עם נבחרת סנגל. גורם בחיפה אמר: "אחרי המשחק הראשון הרע שלו, הוא משתפר ומוכיח שקטלו אותו מהר מדי. הוא בלם נהדר שתורם גם למשחק ההתקפה. מסאי האמין בו מאוד והוא יודע למה".
גם העובדה שמכבי ת"א ניצחה בדרבי והפער בפסגה נותר 3 נקודות לא העיבו על שביעות הרצון של הירוקים. "אנחנו מתעסקים בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שאנחנו רוצים לחזור לפסגה וצריכים שמכבי ת"א תמעד, אבל לשם כך נצטרך לעשות את העבודה ולהמשיך לנצח. הקבוצה שלנו מתגבשת ממשחק למשחק. אנחנו משתפרים, נראים נהדר ומוכיחים שלא בנויים על שחקן אחד".
2 צפייה בגלריה
בני סכנין - מכבי חיפה
בני סכנין - מכבי חיפה
זכה למחמאות. שימיץ'
(צילום: שרון צור)
חיפה תארח ביום ראשון את מכבי נתניה והאקס גיא צרפתי. הירוקים יודעים שצפוי להם משחק לא פשוט. רפאלוב - כל לפי התכנון - יחזור להרכב של דגו.
בחיפה צפויים להחתים את תומר חמד ששוחרר מהפועל באר-שבע. מרבית הפרטים סגורים, כאשר חמד צפוי לחתום עד לסיום העונה עם אופציה לאחת נוספת. עדן קארצב, שעל-פי דיווחים בטורקיה שוחרר מבשאקשהיר, עדיין חזק על הכוונת של הירוקים בעקבות פציעתו של מחמוד ג'אבר.
פורסם לראשונה: 06:52, 18.01.24