ראש עריית קריית שמונה בפנייה למנהל רשות המיסים: אל תפגעו במפעל של איזי שרצקי בקריית שמונה.
במכתב שהגיש היום (רביעי) ראש העיר עו"ד אביחי שטרן למנהל רשות המיסים ערן יעקב הוא קרא לאחרון להתערב אישית בעניין רשות המיסים וחברת איתוראן.
1 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
עלול לשלם מיליונים. איזי שרצקי
(צילום: אפי שריר)
במכתבו, סקר ראש העיר את תרומתו של שרצקי לילדי העיר והגליל העליון ולתושבי ק"ש בפרט וביקש לראות במפעלו של איזי שרצקי כמפעל לאומי.
"את מה שלא עושה כאן המדינה, חברת איתוראן ושרצקי עושים כאן מידי יום, שעה אחר שעה וכל זאת במסירות אין קץ ובצניעות מופלאה. מדובר בחזון של איש אחד אשר עשה את אחת המהפכות החברתיות הגדולות שהתחוללו במדינת ישראל", הוא כתב. "ראוי שאיזי שרצקי יקבל את פרס ישראל על פעילותו יוצאת הדופן למען הקהילה".
שטרן ציין כי השקעות חברת איתוראן בעיר בתושבי ובילדיה נחשבות לאחד העוגנים המרכזיים וממנועי הצמיחה הכלכליים והחברתיים העיקרים והמשמעותיים בקריית שמונה ובגליל העליון.
לסיום נכתב: "אנא אל תיתן למחלוקת זו לסיים את הפעילות הספורטיבית, חברתית וקהילתית של איזי שרצקי וחברת איתוראן בקריית שמונה".
שרצקי מנהל מאבק לקבלת הטבות מס לפחות לגבי חלק מעובדי המועדון, ועירעורו האחרון בנוגע לשנים 2012-2009 בעניין נדחה – מה שעלול לגרום לו לשלם מיליוני שקלים רטרואקטיבית על הטבות המס להן זכה מ-2012 ואילך. הפסד שלו במאבק עשוי להוביל לעזיבה שלו.