דור פרץ חתם היום (שני) במכבי ת"א לשלוש שנים תמורת 550 אלף אירו לעונה. הצהובים הצליחו להשלים את החתמתו של הקשר במועד שרצו על מנת שיוכלו לרשום אותו כבר למשחק הראשון מול ניס ביום חמישי הקרוב בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג.
פרץ, שקיבל את החולצה מספר 42, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "מרגש לחזור הביתה. מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי. לומר שאני מתרגש להיכנס שוב לחדר ההלבשה, לפגוש את החברים, להתאמן בקרית שלום ולהגיע לבלומפילד ביום חמישי למשחק במסגרת אירופית זו בכלל לא קלישאה. זו האמת. העבודה הקשה מתחילה כאן ועכשיו, אני מאחל לכולנו בהצלחה ושנצליח להגשים את כל המטרות שלנו". מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי התייחס להחתמה: "האיכויות שיש לדור מוכרות וידועות לכולנו, לכן אנחנו בטוחים שישתלב במהרה בסגל הקיים ויתרום רבות למכבי ת"א בעונה הקרובה ובעתיד".
2 צפייה בגלריה
דור פרץ קשר מכבי ת"א
דור פרץ קשר מכבי ת"א
שוב בצהוב. פרץ
(צילום: אתר מכבי ת"א)
2 צפייה בגלריה
דור פרץ שחקן מכבי ת"א
דור פרץ שחקן מכבי ת"א
התמונות שאוהדי מכבי ת"א חיכו להן. פרץ
(צילום: אתר מכבי ת"א)
פרץ בן ה-27 גדל בנוער של מכבי ת"א, עלה לבוגרים ב-2014 ומאז שיחק בצהוב לאורך כל הקריירה, פרט לחצי עונת השאלה בהפועל חיפה ב-2017 והעונה שעברה, אז שיחק בוונציה שם רשם 18 הופעות והיה שותף לירידת הליגה של הקבוצה. לפרץ יש 30 הופעות בנבחרת ישראל ו-5 שערים, כולל במשחק האחרון מול איסלנד בחוץ.
פרץ, ששיחק בעונה שעברה בוונציה האיטלקית והרוויח שכר בסיס של 875 אלף אירו, קיבל מספר הצעות במהלך הקיץ האחרון, בין היתר מהליגה הרוסית, היוונית וליגת המשנה באנגליה, אולם הוא חיפש אתגר אחר. מאחר שלא היו הצעות אטרקטיביות, החליט לחזור אחרי שנה אחת בלבד באיטליה למכבי ת"א.
ההגעה של פרץ תוביל לעומס בעמדות הקישור יחד עם דן גלזר, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, דן ביטון, אבי ריקן ואחרים, מה שעשוי לסלול את דרכו של דן ביטון מחוץ למועדון. הפרויקט הבא שינסו במכבי להוציא לפועל והוא מוגדר כשובר שוויון כמו ההגעה של זהבי הוא אלי דסה. כפי שנחשף ב-ynet דסה סיכם את תנאיו ישירות מול גולדהאר, אולם נותר לסגור את נושא אורך החוזה. המגן הימני, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בוויטסה, דרש מהבעלים הקנדי לקבל חוזה לארבע שנים מובטחות ואילו הוא התעקש על שלוש, כשבמקביל בוחן דסה אופציות מארה"ב.