מכבי תל אביב תמריא הבוקר (שלישי) בטיסה חכורה לליטא לקראת המשחק בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות מול סודובה, אחרי שהתברר כי כל השחקנים והצוות המקצועי שעברו בדיקת קורונה נוספת המחויבת במתווה אופ"א, נמצאו שליליים. אדוארדו גררו איחר להסעה של הקבוצה לנתב"ג, והגיע במונית חצי שעה אחרי כולם. הכישרון הצעיר המריא עם הצהובים, אבל עלול להיות מודח מההרכב או אפילו מהסגל בעקבות הפרת המשמעת.
הבעיה מבחינת יורגוס דוניס היא שאחד השחקנים המשמעותיים של מכבי, יונתן כהן, לא ייצא עם הקבוצה בשל הפציעה בצווארו. כהן לא שיחק בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות מול ריגה בשל הכרטיס האדום שספג בשנה שעברה מול אותה סודובה, כשהפעם הוא משך פציעה ולא התאמן בשבת האחרונה.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן חוגג
יונתן כהן חוגג
ייחסר למכבי ת"א. יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
בשל הפציעה בצווארו כהן גם לא שיחק בגמר גביע הטוטו ולא הגיע למגרש בדוחא. אתמול הוא לא הצליח להניע עצמו באימון, ובשעות הערב הוחלט כי יישאר בארץ. "יונתן כהן סופר משמעותי מבחינתנו, זו יכולה להיות בעיה גדולה שהוא לא איתנו", אמרו במועדון.
לדוניס יש התלבטות עם מי לפתוח מחר (רביעי, 19:00) במקום כהן, כאשר המועמדים הם אבי ריקן או דן ביטון שהציג יכולת טובה נגד בני סכנין בגמר גביע הטוטו. יתר ההרכב שפתח נגד ריגה צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט.
2 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו
אדוארדו גררו
יקבל את הקרדיט. אדוארדו גררו
(צילום: ראובן שוורץ)
מלבד כהן, מי שעוד לא ימריא לליטא הוא אייל גולסה, שאביו אבנר ז"ל נפטר אתמול בפתאומיות. הוא יישב שבעה בכפ"ס ולא יוכל לשחק גם במשחק הראשון של הליגה נגד מכבי פ"ת ביום ראשון הבא.
מכבי תקיים הערב אימון במגרש שיארח את המשחק בדרום ליטא, אחרי שיעשו את הנסיעה מקובנה למריאמפולה.