עופר ינאי אישר את חשיפת ynet לגבי כוונתו לרכוש גם את הפועל ת"א בכדורגל, זאת אם אדמונד ספרא לא יקנה את הקבוצה בסופו של דבר. "אני יכול לאשר שיש צוות מטעמי שבודק את המספרים מאחורי הקלעים בהפועל ת"א ומבצע בדיקות נאותות. אני ממתין לראות מה קורה. רק אם ספרא לא ייקח את הפועל ת"א, אשקול מה אני עושה", אמר הבעלים של קבוצת הכדורסל של המועדון בפודקאסט של נדב פרי.
"ספרא הוא אדם ראוי מאוד וטוב שלהפועל יהיו בעלים חזק. אני מבין כמה העוצמות של הכדורגל חזקות. צריך לעשות תיקון אחרי ירידת הליגה ואם אהיה ברקע, זה יכול לעזור לספרא. רק אם ספרא לא ירכוש את הפועל, אני איכנס לעניינים", הוסיף ינאי.
1 צפייה בגלריה
עופר ינאי
עופר ינאי
ישקיע גם בכדורגל? עופר ינאי
(צילום: עוז מועלם)
ינאי הבהיר כי רק במידה שספרא לא ייקח בסופו של דבר את הקבוצה, הוא ייכנס לעניינים. במקרה כזה, בעונה הבאה הוא יהיה כוח מסייע יחד עם דייויד מינצברג עד לעליית הליגה, ואז ניתן יהיה להעביר את הקבוצה בצורה מסודרת לספרא.
במקביל, נציגיו של מינצברג וספרא עדיין מנסים להוציא לפועל באופן מיידי את העסקה, אחרי ששניהם סיכמו על הפיצוי שיקבל מינצברג, ולכן הכל כרגע תלוי במאיר תושב. נציגי תושב שלחו את התיקונים שלהם למתווה, עורכי דין של מינצברג יעברו עליהם ביממה הקרובה והמטרה לייצר כבר השבוע פגישת זום בין הצדדים בניסיון להגיע לפשרה או בוררות בניו יורק.
בתוך כך, בהפועל מעריכים כי בסופו של דבר הישאם לאיוס ועומרי אלטמן לא יישארו, למאוויס ציבוטה, שמראה רצון לקצץ משמעותית בשכרו, יש סיכוי גבוה יותר להישאר.
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(ONE)