מכבי חיפה פתחה היום (שישי) את משחקיה במחנה האימונים ביוון ב-1:1 מול היראקליס לריסאס (מוחמד אבו פאני כבש בדקה ה-95). הצוות המקצועי של הקבוצה עובד בעיקר על הכושר הגופני כאשר המאמן ברק בכר רואה בחזרה לאימונים סוג של חזרה לעונה חדשה.
בכר סיפר על תחושותיו עם החזרה לאימונים: "אני מרגיש שכולם חזרו באנרגיות טובות. היינו צריכים מאוד את הפגרה הזו, גם הצוות וגם השחקנים. אני מרגיש טירוף אצל כולם. באנו לפה לעבוד למרות שסיימנו את הסיבוב הראשון עם יתרון של 4 נקודות בפסגה. אנחנו יודעים שאפשר לעשות את הדברים הדברים הרבה יותר טוב. נכון שיש סיבות מקלות, כמו ליגת האלופות אבל המטרה שלנו שנראה הרבה יותר טוב בהמשך הליגה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
דרור שמשון מאמן הכושר מבין שיש לו הרבה עבודה וחשיבות במחנה האימונים ואמר: "שיצאנו למסע הזה ידענו שיש אור בקצה המנהרה שזה פגרת המונדיאל. הפגרה באה לנו בזמן. אנחנו לקראת המשך המסע בליגה. הגענו לשיא גם גופנית וגם נפשית. שלטנו בפגרה ודאגנו שהשחקנים לא יצטרכו להתחיל מאפס".
במועדון מקווים להחזיר את מרבית הפצועים כאשר נטע לביא הקפטן עדיין סובל ממתיחה בשריר, כשגם דניאל סונדגרן עדיין לא כשיר. עם זאת, דולב חזיזה אמור לעמוד לראשותו של בכר כבר עם החזרה למשחקים.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה
יזכה למנוחה בתקופה הקרובה. ג'וש כהן
(צילום: ראובן כהן)
בתוך כך, ג'וש כהן סובל מפציעה בכתף. במהלך החודשים האחרונים השוער עבר טיפולים וחיזוקים במקום הפגיעה. במהלך הפגרה עבר מספר בדיקות מהם עולה כי חלה החמרה בפגיעה. כהן יזכה למנוחה בתקופה הקרובה במהלכה יעבור מספר בדיקות בארץ ובחו"ל.
פורסם לראשונה: 10:18, 02.12.22