מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול שריף טירספול בעוד יומיים (רביעי, 20:00) לרשותו של המאמן מסאי דגו, עמד אתמול סגל מלא, כולל ענאן חלאיילי שחזר לאימונים מלאים.
הקפטן, צ'ארון שרי, אמר: "מצפה לנו משימה לא פשוטה, מול קבוצה אגרסיבית שתבוא להסתגר. רק יחד עם הקהל שלנו, שנצטרך אותו בכל דקה ודקה, מהדקה הראשונה ועד הסיום, נעבור אותם". דגו מתכוון לעלות עם הרכב התקפי לאחר ההפסד (1:0) במשחק הראשון במולדובה כאשר המאמן מבין שכדי לעבור שלב הירוקים חייבים לנצח בהפרש של שני שערים וזה לא הולך להיות פשוט מאחר שהצפי הוא שהמולדבים יגיעו להתגונן.
1 צפייה בגלריה
שריף טירספול מכבי חיפה מסאי דגו
שריף טירספול מכבי חיפה מסאי דגו
מסאי דגו. רוצה לשחק התקפי
(צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן)
הקשר יאנגה אמבוק שמשחק בליגה השנייה בצרפת מועמד להגיע אחרי שעסקת נתניאל צ'אלובה נפלה, בחיפה מבינים שהם חייבים לסיים את בניית הסגל בהקדם וגל אלברמן צפוי לסגור את החתמת הקשר עד לסוף השבוע.
גם מתן בלטקסה חזק בתוכניות של הקבוצה למרות קשיים לא קטנים במו"מ מול אוסטריה וינה, בחיפה מבינים שמדובר בשחקן מגוון שיכול לשחק במספר תפקידים ורוצים מאוד שיצטרף. מאוויס צ'יבוטה בדרך החוצה כאשר הירוקים צפויים לדרוש עבורו לא מעט כסף, החלוץ מאוד רוצה לעזוב ומחזיק במספר הצעות ומקווה שהסאגה מולו תסתיים במהרה.